نیکبخت: آنقدر تعصب داریم که تمرینات را تحریم نکنیم/ دست قلعه‌نویی بسته است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علیرضا واحدی نیکبخت مدافع – هافبک چپ پای استقلال معتقد است که این تیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

به گزارش ممتاز؛ هر چند در حال حاضر رقابت بین مدعیان فشرده است ولی نیکبخت تاکید می‌کند بازیکنان استقلال آنقدر غیرت دارند که در پایان فصل قهرمان لیگ شوند. او در مورد افت استقلال در بازی‌های اخیر، وضعیت استقلال برای بازی‌های آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد. نیکبخت تاکید می‌کند که در این مدت دست قلعه‌نویی خالی بوده و کار استقلال را سخت کرده است.

به نظر تو چرا استقلال به یکباره در سراشیبی افتاد و نتایج خوبی نگرفت؟

من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. بهتر است کادرفنی در این مورد نظر بدهند. با این حال خودم معتقدم مشکل خاصی وجود ندارد و ما دوباره شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد. ما در بازی‌های گذشته بارها چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشتیم و این موضوع به استقلال ضربه زد. هیچ وقت پیش نیامد که در این چند هفته با یک ترکیب ثابت بازی کنیم.

دلیل افت استقلال را فقط همین موضوع می‌دانی؟

شاید چیزهای دیگری هم باشد ولی دست مربی خالی است و این موضوع کار ما را سخت می‌کند.

قلعه‌نویی بعد از بازی به مس گفت میانگین سنی استقلال بالا است، نظر تو چیست؟

به هر حال این دیدگاه سرمربی تیم است و حتما همین‌طور بوده که قلعه‌نویی در موردش صحبت کرده است. البته میانگین سنی استقلال آنقدرها هم بالا نیست ولی به هر حال قلعه‌نویی نظرش اینطور است.

اعضای هیات مدیره استقلال بعد از بازی با مس از قلعه‌نویی انتقاد کردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

این مسائل به مربوط نمی‌شود که به خواهم در موردش صحبت کنم.

شرایط استقلال را در ۵ بازی باقیمانده چطور ارزیابی می‌کنی؟

ما بازی‌های سختی داریم ولی با انگیزه‌ای که بازیکنان دارند شک نکنید شرایط بهتر خواهد شد. بازیکنان استقلال در روزهای سخت می‌توانند کارهای بزرگی  انجام دهند. این درست است که یک جام را از دست دادیم ولی بچه‌ها آنقدر غیرت دارند که در لیگ برتر قهرمان شویم. همه بازیکنان هم قسم شده‌اند که قهرمانی لیگ را به هواداران هدیه بدهیم.

در مورد مشکلات مالی چه صحبتی داری؟

مشکلات مالی در همه تیم‌ها وجود دارد و شما می‌بینید که حتی بعضی از تیم‌ها اعتصاب می‌کنند. با این حال بازیکنان استقلال غیرت به  خرج داده‌اند که تا الان چنین کاری را انجام ندادند. شاید خیلی از تیم‌ها تا الان ۷۰ درصد پول بازیکنان را داده باشند ولی در استقلال اینطور نیست. با این حال بازیکنان تعصب دارند و تمرینات را تحریم نمی‌کنند.

مثل اینکه بعد از بازی با مس از گزارشگر بازی به شدت ناراحتی بودی؟

من به هیچ عنوان از انتقادی که سازنده باشد بدم نمی‌آید ولی انتقادی که از روی کینه یا هدف خاصی صورت بگیرد اصلا درست نیست. من در بازی‌هایی که برای استقلال انجام دادم نهایت تلاشم را کردم و کادرفنی هم از عملکردم ناراضی نبود.

در مورد بازی با سایپا چه صحبتی داری؟

هر کدام از ۵ بازی باقیمانده مثل یک فینال است و حتی یک امتیاز هم برای ما بسیار مهم خواهد بود. ما بابت باخت به مس کرمان شرمنده هواداران استقلال شدیم، خصوصا آنهایی که در آن سرما به ورزشگاه آمده بودند و حمایت آنها نشان داد که استقلال تیم کوچکی نیست. شاید خیلی‌ها منتظر باخت استقلال بودند ولی هیچ چیز برای ما تمام نشده و تلاش می‌کنیم تا جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.