نیکبخت: دست مسئولان گهر را باز گذاشتم و جدا شدم/ یک مشکل اداری دارم؛ چند روز دیگر حل می‌شود

نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین در مورد جدایی از گهر می‌گوید:« من برای بازی کردن مشکل داشتم و همین موضوع باعث شد تا قراردادم را فسخ کنم. البته این مشکل فقط یک مشکل اداری است و تا چند روز دیگر حل می‌شود و حتی کارت بازی من هم صادر شده بود. من با این شرایط دست مسوولان گهر را باز گذاشتم و از این تیم جدا شدم چون به هر حال آنها هم باید به فکر استفاده از بازیکنان خودشان باشند تا نتیجه بگیرند. در این مدت هم هواداران گهر واقعا به من محبت داشتند و باید از لطف آنها نهایت تشکر را انجام دهم.»

نیکبخت در پاسخ به این سوال که مشکل تو برای بازی کردن در لیگ برتر چیست می‌گوید:«‌باور کنید مشکلی ندارم و حتی آقای علیپور هم در این مورد مصاحبه کرد و گفت که مشکل خاصی ندارم. مشکل من فقط به مسائل اداری مربوط می‌شود که هر وقت حل شد در موردش صحبت می‌کنم و مطمئن باشید تا چند روز دیگر حل خواهد شد.»

اگر مشکل نیکبخت حل شود دوباره او باید دنبال تیم باشد ولی خودش در این خصوص می‌گوید:« مشکلی از این بابت وجود ندارد. من هنوز در لیگ برتر بازی نکرده‌ام و نیازی نیست که تا نیم فصل صبر کنم. وقتی مشکلم حل شد می‌توانم بلافاصله با یک تیم لیگ برتری قرارداد امضا کنم.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.