نیکبخت: محرومیتم صحت ندارد، مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کنم/ نتایج کشتی فرنگی همه را شگفت‌زده کرد

به گزارش خبرآنلاین، نیکبخت در چهار هفته‌ای که از لیگ برتر گذشت نتوانست با پیراهن گهر درود به میدان برود. در این مدت حرف و حدیث‌های مختلفی در مورد محرومیت و منشوری بودن نیکبخت شنیده شد ولی حجت‌السلام علیپور چند روز پیش اعلام که این بازیکن منشوری نیست و مشکلاتی در قرارداد او وجود دارد که باید حل شود. نیکبخت در پاسخ به این سوال که آیا در ۴ هفته گذشته به دلیل قرار گرفتن در فهرست منشوری‌ها نتوانست بازی کند به خبرآنلاین می‌گوید:« من نه منشوری هستم و نه محروم و به هیچ عنوان دوست ندارم به این شایعاتی که در موردم مطرح شده فکر کنم. من مشکلی برای بازی کردن ندارم و در هفته پنجم مقابل ذوب آهن به میدان خواهم رفت. متاسفم برای آنهایی که شایعه درست می‌کنند و مسائلی را مطرح می‌کنند که صحت ندارد.»

از نیکبخت در ادامه در خصوص نتایج ایران در المپیک لندن سوال می‌کنیم که او می‌گوید: «ایران عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشت و موفقیت ورزشکاران ایرانی ارزشمند بود. من فکر می‌کنم نتایج کشتی فرنگی همه را غافلگیر کرد و البته مدال نقره حدادی هم ارزش بسیار زیادی داشت.»

نیکبخت در مورد مقایسه درآمد فوتبالیست‌ها با ورزشکاران دیگر رشته‌ها می‌گوید: «معمولا پول در فوتبال نسبت به دیگر رشته‌ها بیشتر است ولی مطمئن باشید فوتبالیست‌ها هم دوست دارند که ورزشکاران دیگر رشته‌ها به آنچه که حقشان است برسند و پول زیاد بگیرند. متاسفانه در ایران به ورزشکاران اهمیت نمی‌دهند در ضمن من معتقدم که در بیرون از فوتبال یک نگاه منفی نسبت به فوتبالیست‌ها وجود دارد و خیلی‌ها تصور می‌کنند که همه بازیکنان بهترین پول را می‌گیرند در صورتی که اینطور نیست.»

ستاره سابق استقلال و پرسپولیس تاکید می‌کند:« الان بسیاری از بازیکنان قرارداد امضا می‌کنند ولی به مبلغی که در قرارداد قید شده است به هیچ عنوان دست پیدا نمی‌کنند. بسیاری از باشگاه‌ها طلب بازیکنان را نمی‌دهند و هیچ کس هم نمی‌داند به کدام نهاد اعتراض کند تا به حقش برسد.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.