نیکخواه آزاد دبیر چهارمین مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان

۲۷خردادماه،

به گزارش سینما پرس، به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، سیداحمد میرعلایی دبیر این جشنواره طی حکمی نیکخواه آزاد را به سمت دبیر چهارمین دوره مسابقه فیلمنامه نویسی کودکان و نوجوانان منصوب کرد. نیکخواه آزاد که سال قبل با فیلم فرزندخوانده در جشنواره بیست و ششم حضور داشت و جوایز متعددی از جمله پروانه زرین بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه را نیز کسب کرد، متولد ۱۳۳۵ است و سالهاست در عرصه نویسندگی و فیلمسازی برای کودکان و نوجوانان فعالیت دارد.

امسال برای چهارمین سال متوالی بخش مسابقه فیلمنامه نویسی در جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می گردد. شایان ذکر است برپایی این بخش در سالهای اخیر سبب رونق چشمگیر فیلمنامه نویسی برای آثار ویژه کودک و نوجوان شده و فیلمنامه های منتخب سالهای قبل نیز مورد حمایت بنیاد سینمایی قرار گرفته اند که بعضی ساخته شده و شرایط تولید بعضی از آنها نیز مهیا شده است.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ۱۵ تا ۱۹ مهرماه امسال با حضور آثار برگزیده داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن.ف


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. آذردخت:

    بهترینن فیلم را گورداله در جشنواره پارسال دریافت کرد و نه فرزند خوانده یعنی جایزه بهترین فیلم را اقای نیکخواه آزاد دریافت نکردند بلکه خانم ترکمانی دریافت کردند برای گورداله و عمه غوله . مراجعه کنید به سایت بنیاد فارای و خبرهای مربوط به جشنواره پارسال و بولتن ها را بخوانید و این اشتباه را تصحیح بفرمایید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.