نیکی کریمی؛ بازیگر فیلم جدایی عارف از خاتمی! + عکس

چندی پیش خبر جدایی محمد رضا عارف از بنیاد سیاسی باران متعلق به محمد خاتمی در رسانه ها انتشار یافت، جدایی که به بهانه راه اندازی بنیاد امید ایرانیان توسط عارف کلید خورد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،  چندی پیش خبر جدایی محمد رضا عارف از بنیاد سیاسی باران متعلق به محمد خاتمی در رسانه ها انتشار یافت، جدایی که به بهانه راه اندازی بنیاد امید ایرانیان توسط عارف کلید خورد.

حال فارغ از پرداختن به اهداف سیاسی تاسیس بنیاد تازه محمدرضا عارف که به نقل از بعضی از کارشناسان می توان ریشه آن را در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی دید حضور شخصیت هایی چون جعفر توفیقی، حمید رضا عارف، حمیده مروج در مناصب اصلی این بنیاد خانوادگی در نوع خود قابل تامل می باشد.

هفته پیش اولین جلسه کارگروه فرهنگ و هنر شورای زنان بنیاد امید ایرانیان به ریاست همسر جناب عارف با حضور فرزند ذکور ایشان و جمعی دیگر از سوپراستارهای سینمایی برگزار گردید.

حضور نیکی کریمی بازیگر مطرح سینمای ایران که در سالهای قبل با پوشش نامناسب در مجامع گوناگون حضور داشته است ، در این کارگروه که به نقل از عضو هیات رئیسه بنیاد امید ایرانیان برای بسط و توسعه اخلاق و عقلانیت در کشور تاسیس گردیده است از نکات جالب این جلسه بود.

 همچنین سخنرانی حمید رضا عارف (فرزند دکتر عارف) در این جلسه زنانه در مورد هنرمندان محبوب سینمای ایران و محدودیت های این قشر در سال های قبل  از دیگر حاشیه های این جلسه بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.