«هابیت» پیش از اکران دردسرساز شد

۳۰ آبان ،

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار یافتن خبرهای درمورد کشته شدن تعدادی از حیوانات استفاده‌شده در فیلم‌های «هابیت» به کارگردانی پیتر جکسون، دو گروه حمایت از حیوانات به دنبال بررسی دقیق این مسئله شدند.

انجمن انسانی آمریکا به دنبال آن است که با حضور در لوکیشن‌های تولید فیلم‌های «هابیت» درمورد نحوه برخورد با حیوانات استفاده شده از فیلم تحقیق کند. در همین حال گروه PETA می‌خواهد از این حد فراتر برود و اعتراض خود را در نمایش افتتاحیه اولین فیلم «هابیت» نشان بدهد. 

هر دو سازمان به مرگ دو اسب، انواع پرندگان، بزها و حداقل یک گوسفند در مزرعه‌ای در نیوزیلند اعتراض دارند، جایی در ۱۰۰ مایلی لوکیشن اصلی فیلم‌ها که حیوانات هنگام تولید فیلم‌ها در طول فیلمبرداری در آن نگهداری می‌شدند.

ظاهرا به خاطر نظارت‌های انجمن انسانی آمریکا، هیچ حیوانی در طول فیلمبرداری «هابیت» آسیب ندیده، هر چند ممکن است حین آموزش حیوانی آسیب دیده و یا مرده باشد.

«هابیت: یک مسافرت غیرمنتظره» اولین فیلم سه‌گانه «هابیت» از ۱۴ دسامبر (۲۴ آذر) به صورت دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس روی پرده سینماها می‌رود.

داستان سه‌گانه تازه جکسون در «سرزمین میانی» ۶۰ سال پیش از سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» روی می‌دهد. بیلبو که یک هابیت است، برای پیدا کردن گنجینه دورف‌ها اجیر می‌شود، گنجینه‌ای که اکنون در اختیار یک اژدها به نام اسموگ است. او در طول راه حلقه را که در دست گولوم است، پیدا می‌کند.

هالیوود ریپورتر / ۲۰ نوامبر / ترجمه: زینب کاظم‌خواه

۵۸۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.