هاجسون: تساوی نتیجه‌ای عادلانه بود

۱۳خردادماه،

روی هاجسون پس از تساوی تیم‌های ملی انگلیس و برزیل در ورزشگاه ماراکانای ریودوژانیرو گفت: دوست داریم سال بعد برای حضور درجام جهانی دوباره به برزیل برگردیم. پروژه ما در اواسط راه و در حال پیشرفت است. امروز با حریفی سرسخت روبرو شدیم و فهمیدیم که قبل از آنکه حتی به بازی در جام جهانی ۲۰۲۴ فکر کنیم باید کارهای زیادی انجام دهیم.

به گزارش تسنیم، هاجسون افزود: بازی‌هایی مثل این اگرچه سخت می باشند اما سبب افزایش اعتمادبه‌نفس ما شده و کمک می‌کنند با انگیزه‌ای بیشتر برای حضور در جام جهانی آماده شویم. بازی در ماراکانا کار سختی بود. می‌دیدم که برزیلی‌ها چطور بازیکنان فوق‌العاده خود را عوض می‌کنند، بازیکنانی که همگی در یک حد و اندازه می باشند اما ما به سبب بازیکنان مصدومی که داشتیم از قدرت کافی برخوردار نبودیم.

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه اظهار داشت: مصمم بودیم تا چهره خوبی از خود نشان دهیم و فصل را با تصویری مثبت از خود به پایان برسانیم. خوشحالم که توانستیم این کار را انجام دهیم. ما مساوی کردیم اما بعضی تساوی‌ها به اندازه پیروزی می‌ارزند، هرچند که ارزش برخی دیگر از آنها به اندازه باخت است. نتیجه بازی قبلی برابر ایرلند مرا ناامید کرد. نتیجه این بازی هم مرا ناراحت کرد چون به نظرم با عملکردی که در نیمه دوم ارائه کردیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

هاجسون در خاتمه تصریح کرد: در پایان ما یک گل فوق‌العاده زدیم هرچند باید بگویم که عملکردمان در نیمه اول آن چیزی نبود که من می‌خواستم. بالعکس، برزیل در نیمه اول خوب کار کرد و به همین خاطر فکر می‌کنم که تساوی در کل ۹۰ دقیقه نتیجه عادلانه‌ای بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.