هادی رضایی پس از استعفا: با خسروی وفا اختلاف نداشتم

۳۰م دیماه ،

rezaei.jpg

هادی رضایی پس از کناره‌گیری از سمت معاونت فنی فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: با خسروی وفا هیچ اختلافی نداشتم و فقط به سبب مثمرثمر نبودن در این پست کناره‌گیری کردم.

معاون فنی مستعفی فدراسیون جانبازان و معلولان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ دلایل کناره‌گیری از این سمت اظهار کرد: من حدود ۳ سال به عنوان معاون فنی در فدراسیون مشغول بودم. از آنجایی که در مشهد زندگی می‌کنم به سبب بعد مسافت و مشغله کاری از سمتم استعفا کردم.

وی در واکنش به این پرسش که شنیده می‌شود شما به دلایل فنی استعفا کردید، خاطرنشان کرد: من خودم خواستم و کنار رفتم. هیچ مشکل فنی هم وجود نداشت. هادی رضایی با فدراسیون مشکلی نداشت. من ۳۰ سال در این سیستم کار کردم، حدود ۲ ماه قبل از رییس فدراسیون خواستم که با کناره‌گیری‌ام موافقت کند و خواهش کردم که با انتخاب یک فرد مناسب مشکل حل شود که با آمدن طلوع‌کیان، دبیر سابق فدراسیون باستانی، با استعفای من موافقت شد.

وی با تاکید بر اینکه رفتنم از فدراسیون به سبب مسائل فنی نبود، یادآور شد: من به سبب مشکلات شخصی کنار رفتم و فعلا به جز سرمربی‌گری تیم ملی والیبال نشسته، همکاری خاصی با فدراسیون ندارم. من از خانواده فدراسیون هستم و بسیار برایم مهم نبود که در چه سمتی مشغول باشم. فقط سعی کردم مفید باشم، اکنون هم در هر جایی که کاری روی زمین باشد کمک خواهم کرد.

رضایی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود فدراسیون در صورت مشکل پیداکردن با مسئولان، نگاه حذفی دارد تاکید کرد: من واقعا با خسروی وفا هیچ مشکلی نداشته و ندارم. نمی‌دانم این ذهنیت‌ها از کجا نشات می‌گیرد. اکنون رییس هیات جانبازان خراسان هستم و به عنوان سرمربی در خدمت تیم ملی والیبال نشسته‌ام. از طرفی من اگر در سیستم فدراسیون کار می‌کردم فقط به خاطر شخص خسروی وفا بوده است.

وی افزود: از روز سه‌شنبه که شخص تازه معرفی شد، من میز کارم را جمع کردم و به مشهد برگشتم. من بسیار مسائل کاری ندارم. فدراسیون جانبازان یک فدراسیون با قداست و باارزش است. مهره‌ها بسیار مهم نیستند. کارنامه کاری من هم در طول ۳ سال قبل مشخص است. به هر حال کسی که مدیریت می‌کند باید در سمتش مثمرثمر باشد. شاید با شرایط موجود، من مفید نبودم! ما در این سیستم به هیچ وجه نباید به خودمان فکر کنیم. بلکه همه باید به فکر ورزش جانبازان و معلولان باشیم.

معاون فنی مستعفی فدراسیون جانبازان با اشاره به اینکه دیگر نمی‌توانسته در این جایگاه کار کند به ایسنا گفت: من با رییس فدراسیون اختلافی نداشتم. به خسروی وفا هم گفتم که در این جایگاه واقعا نمی‌شود کار کرد، کارنامه من مشخص است. در طول ۳ سال قبل طرح استعدادیابی و جوان گرایی به جد پیگیری شد و اتفاقات خوبی افتاد. برای ادامه کار هم انتظار داشتیم شرایط فراهم باشد.

سرمربی تیم والیبال نشسته ثامن‌الحجج سبزوار دربارهٔ آخرین وضعیت تیمش در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: موقعیت خوبی داریم. بعد از قهرمانی در نیم فصل هم با پیروزی آغاز کردیم. هدف ما قهرمانی در لیگ و کسب جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.