هادی ساعی:انتخابات یک بام و صد هواست! / خودم نخواستم مدارکم را تحویل بدهم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – ساعی یکی از چهره هایی است که نامش در بین فهرست نهایی کمیته ملی المپیک برای انتخابات روز سی ام دیماه قرار ندارد.

به گزارش ممتاز؛او با اینکه برای شرکت در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت نام کرده بود اما مدارکش را تحویل نداد.ظاهرا او به خاطر نامه ممنوعیت سازمان بازرسی کل کشور برای کاندیداهای عضو شورای شهر،نمایندگان مجلس ،بازنشسته ها و دوشغله ها منتظر بوده تا تکلیف روشن شود اما بعد هم مدارکی نداده است.خودش می گوید:«مدارکم را ندادم چرا که با نامه بازرسی کل کشور شرایط مشخص نبود.البته برایم هم بسیار مهم نبود.اگر مهم بود مدارکم را تحویل می دادم.»

او این مساله را فرصتی برای از دست رفتن نمی داند:« انتخابات فرصتی نبود که حالا بگویم از دستم پریده. حالا هم وضعیت انتخابات یک بام و صد هواست نه دو هوا.آنها یک جور صحبت می کنند و جور دیگر رفتار.فعلا منتظر می مانیم ببینیم انتخابات چطور برگزار می گردد.» ساعی هنوز یادش نرفته که دو هفته پیش در انتخابات فدراسیون هم اجازه حضور نداشت :«اگر قرار باشد اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس نباشند ما هم تایع قانونیم مثل بقیه. اما اگر قرار باشد همه شرکت کنند که نمی شود.»

او هنوز هم از شکایتش می گوید:«من به دیوان عدالت اداری شکایت می کنم . چرا که دو هفته پیش هم اجازه ندادند من در انتخابات فدراسیون شرکت کنم.در حالی که همان جا گفتم اگر رای اوردم استعفا می دهم ، حتی من تاکید کردم تا وقتی مشکلم نشده حکمم را وزیر امضا نکند اما قبول نکردند. آقای سجادی با اینکه از یکطرف می گفت من کاره ای نیستم اما از طرف دیگر می گفت تو استعفای صوری ات را بده به من.» رئیس کمیسیون ورزشکاران ایران با اینحال در انتخابات کمیته ملی المپیک حاضر می گردد و رای هم می دهد.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.