هاشمی تشکری : ظرف هفته های آینده آماده سازی واگن ها انجام می شود

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۶:۱۷:۱۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: در کارخانه واگن سازی مترو تهران ظرف هفته ها و ماه های آینده آماده سازی واگن ها را هم انجام می دهیم .
به گزارش خبرگزاری آریا ، هاشمی تشکری در حاشیه بهره برداری مجدد از خط ۴ مترو تهران در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت : حدود ۷ و دو دهم درصد از خط چهار مترو تهران بر اثر سیلاب ۲۷ فروردین امسال آسیب دیده بود که بعد از ۳۰۰ ساعت کار شبانه روزی همکاران ما در بخش های مختلف شهرداری تهران و مترو امروز این خط به بهره برداری رسید .
وی افزود : سه ایستگاه آزادی ، حبیب الله و استاد معین که بر اثر این آبگرفتگی خدمات و سرویس دهی شان متوقف شده بود از امروز کار خود را شروع کرد .
هاشمی تشکری درباره اینکه برق های اصلی مترو اکنون به چه شکل است آیا وصل شده است یا خیر گفت : ما همه تجهیزات خود را نو کرده ایم ، با توجه به حساسیتی که مترو دارد این اجازه را به خود ندادیم از تجهیزاتی که ممکن بود مستهلک یا اسیب دیده باشد استفاده کنیم .
وی با بیان اینکه صد درصد تجهیزات مترو نو هستند افزود : با توجه به اینکه ما باید در ایستگاهها در دو بخش امکانات داشته باشیم ، یکی برای سرویس دهی و روشنایی ایستگاهها و دیگری تجهیزاتی که به عنوان امکانات جانبی باید در ایستگاه مورد استفاده قرار گیرد که اکنون همه امکانات مورد نیاز و ضروری تامین شده است و این تجهیزات در حال نصب در مکان های خود هستند .
وی افزود : بنابراین همه چیز روال طبیعی خود را دارد و هر آنچه در خط مورد نیاز است به طور طبیعی و استاندارد بر خط و فعال است .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت : ما در مجموع چهار رام قطار داشتیم که در سیلاب نتوانستیم آنها را از ریل خارج کنیم.
وی افزود: البته خارج کردن مسافران به طول کامل و دقیق به موقع انجام شد و تعدادی از قطار ها مسافران را پیاده کردند و از محدود سیلاب خارج شدند .
هاشمی تشکری گفت : اما این ۴ رام قطار در محدوده سیلاب باقی ماند و به محض اینکه جریان آب درداخل آن فروکش کرد ، برخی از قطعات اصلی این قطارها برای تعویض یا نوسازی از قطارها باز و به تعمیرگاه ارسال شد و ان شاء الله در هفته های آینده نیز این قطارها وارد مدار می شوند.
وی درباره ترخیص قطارهای جدید نیز گفت: با عنایت شهردار تهران و همکاری که با بانک عامل بوجود آمد منابع تامین شده و واگن های ما در حال انتقال است که برخی به تهران رسیده و برخی نیز قطعاتش در حال انتقال است . 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۸۱۷۱۲۱۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.