هاشمی: اوضاع در حال بهتر شدن است

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، تصریح کرد که شواهد نشان از بهتر شدن امور می‌دهد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدارهای جداگانه با جمعی از فعالان سیاسی در استان‌های فارس، یزد و خراسان شمالی، بن‌بست‌سازی سیاسی برای کشور را تصمیمی به دور از منافع ملی و اسلامی دانست و با تأکید بر نقش مردم در تمام مراحل انقلاب اسلامی، گفت: در این مقطع نیز مردم با هوشیاری به جهانیان اعلام کرده‌اند که اعتدال و منطق‌گرایی به عنوان یک اصل اسلامی، اساس سیاست‌های جمهوری اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به گزارش‌های نگران‌کننده از اوضاع اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و تجارت داخلی و خارجی کشور در دولت سابق گفت: ان شاءالله دولت فعلی به کمک مردم، نخبگان و دلسوزان نظام به سوی حل تدریجی مسائل حرکت می‌کند و شواهد نیز نشان از بهتر شدن امور می‌دهد.

وی با یادآوری ایثارگری‌های مردم و جوانان در دوران دفاع مقدس و گرامی‌داشت نام و خاطره شهدا، گفت: ایران همیشه یکی از ارکان تاریخ بوده و دفاع مقدس هم برگ زرّینی در تاریخ ایران اسلامی است.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به گزارشی که در جلسه دربارهٔ مشکلات دریاچه ارومیه و رودخانه زاینده‌رود ارائه شد، گفت: آب یک مسئله ملی است، به همین خاطر در دوران سازندگی برای مهار آب‌ها، مخصوصاً آب‌هایی که از کشور خارج می‌شوند، برنامه‌های منظمی داشتیم که اگر دنبال می‌شد، امروز شاهد این وضع نبودیم.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.