هاشمی بیاید با قدرت از او حمایت می‌کنیم/محسن هاشمی سرلیست جبهه مردمی اصلاحات در انتخابات شوراها

۱۹اردیبهشت،

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات گفت: اگر هاشمی در این عرصه انتخابات ورد پیدا کند، جبهه مردمی اصلاحات با تمام قدرت از وی حمایت خواهد کرد اما اگر هاشمی برای حضور اعلام آمادگی نکند، از کاندیدای دیگری حمایت خواهیم کرد.

محمد زارع‌فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستای پیش رو در کشور گفت: جبهه مردمی اصلاحات برای تهیه لیست شوراها تعدادی از اشخاص را مورد بررسی قرار داده و به زودی لیست ۳۱ نفره خود را اعلام خواهد.
وی ادامه داد: طی جلسات و گفتگوهای جبهه مردمی اصلاحات “محسن هاشمی رفسنجانی” به عنوان سرلیست شوراهای این جبهه انتخاب شده است.

زارع فومنی افزود: اگر هاشمی در این عرصه انتخابات ورود پیدا کند، جبهه مردمی اصلاحات با تمام قدرت از وی حمایت خواهد کرد، اما اگر هاشمی برای حضور اعلام آمادگی نکند، از کاندیدای دیگری حمایت خواهیم کرد.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به احتمال آمدن هاشمی گفت: با توجه به شرایط موجود و درخواست‌هایی که از وی برای ورود به انتخابات می‌شود، به احتمال بسیار هاشمی در این عرصه اعلام آمادگی خواهد کرد.

وی در ادامه به تخریب رسانه‌های غرب اشاره کرد و گفت: در چند روز اخیر رسانه‌های خارجی به خصوص صدای آمریکا علیه بعضی اشخاص و حتی شخص خود من تخریب‌هایی کرده است.

زارع‌فومنی گفت: رسانه‌های خارجی بدانند که ما برنامه‌های ضدایرانی و ضدبشریت آنها را پشیزی حساب نمی‌کنیم، ما مخالف افراط و تفریط بوده و به دنبال میانه‌روی هستیم.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات تصریح کرد: فضاسازی و دروغ‌پراکنی رسانه‌های غرب علیه ایران حرکت زشت و ناپسندی است  که نشان می‌دهد، آنها از حرکاتی که در راستای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در ایران در حال انجام است، عصبانی می باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید به انقلاب و آرمان‌های آن کمک کرده و فضای تخریبی که دشمن علیه ما شکل داده است را از بین بیریم.

انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.