هاشمی رفسنجانی: تاریخ تکرار می گردد

۰۵ تیرماه ۱۳،

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خون شهدای هفتم تیر، آینده نظام اسلامی را بیمه کرد و کشور، بعد از این فاجعه از شرّ تروریست‌های منافق نجات یافت.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: خون شهدای هفتم تیر، آینده نظام اسلامی را بیمه کرد و کشور، بعد از این فاجعه از شرّ تروریست‌های منافق نجات یافت.

 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در آستانه سالگرد انفجار حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر با خانواده‌های شهدای این فاجعه سخن می‌گفت، گلایه‌های بعضی آنها را بحق دانست.

هاشمی رفسنجانی متذکر شد: حیف است آثار و برکات خون شهدای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی که کشور را در آن مقطع از شرّ بدخواهان تروریست نجات داد، دستخوش افکار باندی و جناحی شود و بعضی برخوردهای سلیقه‌ای جناحی، سیاسی و گروهی و طردها، سببات رنجش‌ خاطر و گلایه‌های خانواده‌هایشان را فراهم کند.

هاشمی رفسنجانی با ابراز تاسف از بعضی اقدامات جریان‌ها، گروه‌های افراطی و اشخاص که در حق خانواده شهدای هفتم تیر حق‌ ناشناسی کردند، تشریح کرد: رفتار با ذریه پیامبر اسلام(ص) و علی(ع) پس از وفات پیامبر بزرگوار اسلام، بهترین تسلّی و الگو و درس برای امروز ماست.

 وی تصریح کرد: تاریخ تکرار می‌شود و قطعا در آینده نیز تکرار خواهد شد، اما آنچه ماندنی و پایدار است، خلوص و اخلاص است و ریاکاری، زهدفروشی و ظاهرسازی و افراط‌گری، موقتی، مقطعی و فانی است.

در ابتدای این دیدار خانواده شهید دکتر بهشتی و بعضی دیگر از خانواده‌های معزز شهدای هفتم تیر حضور داشتند.

 خبرگزاری فارس


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.