هاشمی رفسنجانی: رمز حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور اعتماد و اطمینان متقابل میان مسئولان و مردم است

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ‌آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران، فعالان اقتصادی و کارآفرین کشور با توجه به نقش توده مردم در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی به تشریح اوج‌گیری مبارزه انقلابیون با رژیم پهلوی و نقش راهبردی امام (ره) در رهبری نهضت پرداخت.
وی تصریح کرد: در مبارزات قبل از انقلاب به رغم وجود گروه‌ها و جریانات مختلف که در مبارزه حضور داشتند و رنج‌هایی که مبارزین در زندان‌ها کشیدند، آنچه در نهایت کمر نظام شاهنشاهی را شکست، نقش مرجعیت امام (ره) و حضور توده‌های مردم در صحنه مبارزات بود.
اهم اظهارات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را در ادامه بخوانید؛
*پس از پیروزی انقلاب نیز در مقاطع مختلف حساس و بحرانی از جمله دوران دفاع مقدس، توطئه‌های ریز و درشت دشمنان داخلی و خارجی، بحران‌ها و دوران بازسازی و سازندگی کشور مردم و داوطلبان جان برکف بودند که حرف اول و آخر را در مصائب و بحران‌های کشور زدند و خواهند زد. این مهم، جز با اعتماد و اطمینان متقابل بین مردم و مسئولان ممکن نبود.
* رمز حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور اعتماد و اطمینان متقابل میان مسئولان و مردم است، مردم ایران مردمی نجیب و وفادار به نظام و انقلابند و نباید اعتماد و اطمینان آنان را نسبت به نظام و مسئولان مخدوش کرد.
* تقویت اعتماد مردم می‌تواند وحدت و همدلی را در جامعه ایجاد کند و حماسه سیاسی و اقتصادی نیز با جلب این اعتماد و وحدت و همدلی قابل تحقق خواهد بود.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.