هاشمی همان هاشمی است با توان کمتر

۲۴اردیبهشت،

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی در این دوره همان هاشمی دوره پنجم و ششم ریاست‌جمهوری است البته با توان کمتر، در آن زمان با فکری جوان‌تر و اید‌ه‌ای نوتر بود اما در شرایط کنونی دیگر ایده تازه و توانی نیست.

به گزارش ممتازنیوز، حسین نجابت در گفتگو با فارس با بیان اینکه بهترین نمونه برای ارزیابی کارنامه کاری هاشمی رفسنجانی ارزیابی هشت سال ریاست‌جمهوری وی است گفت: هاشمی سازندگی در کشور را به گونه‌ای آغاز کرد که دفاع از سرمایه‌داری بود که شکاف طبقاتی و در نهایت نارضایتی عمومی را به دنبال داشت و راه‌پیماییهای مشهد، شیراز و… از این قبیل است.

وی با اشاره به تورم ۴۸ درصدی در دوره ریاست‌جمهوری هاشمی افزود: هاشمی در این دوره همان هاشمی دوره پنجم و ششم ریاست‌جمهوری است البته با توان کمتر، در آن زمان با فکری جوانتر و اید‌ه ای نوتر بود اما در شرایط کنونی دیگر ایده تازه و توانی نیست.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آقای هاشمی که می‌گوید در دوره ریاست‌جمهوری خود مشکل اشتغال را مرتفع کرده است باید به نارضایتی اقشار مستضعفان در دوره ریاست‌جمهوری خود توجه کند و از سوی دیگر بعضی مفاسد در میان قشر ثروتمند جامعه در دوره دولت سازندگی اتفاق افتاد.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.