هاشمی و خاتمی به میدان آمدند؛ نگاه ما هم ائتلاف عارف و روحانی است

محمد رضا عارف در قزوین:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد محمد رسول الله شهر قزوین در واکنش به شعا عارف روحانی ؛ ائتلاف ائتلاف گفت: شعار ارزشمندی مطرح شد و نگاه ما هم همین است.

واحد مرکزی خبر نوشت: محمد رضا عارف با اشاره به اینکه آقایان هاشمی و خاتمی به میدان آمده‌اند، افزود: امیدواریم این دو بزرگوار بر اساس مطالعات و بررسی‌های خود به یک جمع بندی برسند تا ما در انتخابات پیروز شویم.

عارف از جوانان به عنوان آینده سازان و سرمایه کشور یاد کرد و گفت: آمده‌ایم تا مطالبات به حق شما را با منش اصلاح طلبانه پیگیری کنیم.

وی افزود : ویژگی اصلاح طلبی صبر و سعه صدر و حرکت در چارچوب قانون و ساختار است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بخشی از مشکلات کشور را ناشی از بد اخلاقی‌ها دانست و گفت: مهمترین اصل در بعثت پیامبر اسلام (ص) اخلاق بود و ما هم اگر اصول اخلاقی را رعایت کنیم ، مطمئنا پیروزیم.

وی با طرح این سوال که چرا مردم آمار یک دولتمرد را باور نمی‌کنند افزود: نتیجه بداخلاقی‌ها بی اعتمادی مردم به دولت است.

عارف تصریح کرد: سرمایه معنوی ما مردمند و ما به اعتبار این سرمایه اجتماعی در صحنه‌های مختلف انقلاب بویژه دوران دفاع مقدس پیروز شدیم.

وی قزوین را یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور دانست و افزود: بیش از سه هزار واحد صنعتی در این استان است که بسیار این واحدهای صنعتی امروز وضع مناسبی ندارد.

عارف با بیان اینکه امروز جوانان بسیاری بیکارند و گرانی برای همه اقشار کمر شکن شده است گفت: خط فقر از ۲۹ درصد به ۴۲ درصد رسیده و معنی آن این است که ۴۲ درصد مردم به زیر خط فقر رسیده‌اند.

وی افزود: برای حل مشکل بیکاری و کنترل تورم برنامه داریم.

عارف با بیان اینکه مردم باید فقط ۳۰ درصد از هزینه‌های درمانی خود را پرداخت کنند و ۷۰ درصد بقیه به عهده دولت است گفت: چرا باید ۷۰ درصد هزینه‌های درمانی را مردم پرداخت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای علمی و دانشگاهی استان قزوین افزود: می‌توان از این ظرفیت بالا برای دیپلماسی علمی و تقویت روابط سیاسی استفاده کرد.

عارف گفت: استان قزوین می‌تواند یک قطب صنعتی ،گردشگری و کشاورزی برای کشور باشد.

وی در سیاست خارجی اصل را بر تعامل و گفتگو دانست و افزود: در چارچوب حفظ منافع ملی مان عمل خواهیم کرد اما به منافع دیگران هم احترام خواهیم گذاشت.

عارف گفت: در سیاست داخلی هم اعتقاد ما به مردم سالاری است.


RSS
ماخذ:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.