هاشمی پس از شهادت شهید احمدی روشن پیام نداده بود؟

به گزارش خبرآنلاین، پدر شهیداحمدی روشن طبق گفت وگویی که برخی رسانه ها آن را منتشر کرده اند ضمن حمله شدید به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفته است هاشمی که برای شهادت شهدای هسته ای پیام صادر نکرده و حق نداشته با خانواده های آنها دیدار کند.

این در حالی است که خانواده های شهیدان علی محمدی،شهریاری و رضایی نژاد خواستار دیدار با هاشمی رفسنجانی بوده اند و این دیدار پس از درخواست آنها صورت گرفته است.

از سوی دیگر هاشمی رفسنجانی پس از شهادت شهید احمدی روشن پیام زیر را صادر کرده است:

 «بِسْمِ رَبِّ الشُهداءِ وَ‌ الصِّدیقین»
جنایت اخیر ترور شهید مهندس مصطفی احمدی‌روشن و همراهش شهید رضا قشقایی به دست مزدوران استکبار جهانی در سالگرد ترور دو دانشمند دیگر هسته‌ای ایران ضایعه‌ای اسفبار و موجب تأثر خاطر است.
بی‌شک این‌گونه اعمال غیرانسانی، تروریستی، نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در متوقف کردن پیشرفت علمی دانشمندان کشورمان در برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای است.
همان‌گونه که تجربه تاریخی اول انقلاب تاکنون نشان داده است، این‌گونه اقدامات مذبوحانه تروریستی راه به جایی نبرده و نخواهد برد.
اینجانب با محکومیت شدید این اقدام رذیلانه تروریستی، شهادت شهید احمدی‌روشن و دوست همراهش را به دوستان، هم‌دانشگاهیان، استادان، مردم شریف ایران و به‌ویژه بستگان و خانواده بزرگوار این دو شهید تسلیت می‌گویم.
از نیروهای انتظامی و امنیتی انتظار می‌رود ضمن پیشگیری با این‌گونه اقدامات تروریستی، قبل از وقوع هوشیارانه‌تر عمل کرده و عامل یا عاملین جنایت اخیر را نیز دستگیر و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.
اکبر هاشمی رفسنجانی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام
۲۴/۱۰/۱۳۹۰

۲۹۳۰۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.