هافبک استقلال مقابل سایپا به میدان می رود

جوان نکونام هافیک جدید تیم استقلال با این تیم تمرینات خود را آغاز کرد، هافبک آبی ها که مورد اطمینان کافی و کامل امیر قلعه نوعی قرار دارد منتظر دریافت مجوز بازی اش در ترکیب استقلال است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان تیم استقلال که چند روز پیش با پرداخت پول به باشگاه اوساسونا، شرایط را برای حضور نکونام در تیم استقلال فراهم کردند، خواستار رسیدگی کامل و به موقع مسئولان این تیم شدند تا مجوز بازی وی هر چه سریعتر برای حضور در لیگ صادر شود.

گفتنی است، مسئولان تیم اسپانیایی در این خصوص به آبی ها قول همکاری دادند تا این بازیکن برای حضور در ترکیب تیم جدیدش دچار مشکل نشود.

این در حالی است که مجوز بازی نکونام قرار است تا امشب صادر شود تا این بازیکن مشکلی برای همراهی استقلال نداشته باشد.

از طرفی با این که اعلام می شود حضور این هافبک در بازی دوم لیگ امکان پذیر نیست و نکونام شرایط حضور در ترکیب آبی ها را برای مدتی ندارد اما این اتفاق عملی نمی شود زیرا هافبک جدید آبی ها با شرایط خاصی روبرو شده است که امیر قلعه نوعی قصد دارد بلافاصله پس از صادر شده مجوز بازی وی به این بازیکن میدان دهد تا نکونام هر چه سریعتر در ترکیب آبی ها به میدان برود.

از طرفی نکونام تمرینات ویژه ای را همراه دیگر نفرات تیم انجام داده است  و بنا به اعلام مربیان از شرایط ایده آلی برخوردار است و نیاز به تمرینات ویژه ندارد./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.