هامونی مدیرعامل جدید فرابورس شد

بورس

13901019104617 PhotoAدر پی کناره گیری امیدقائمی از سمت مدیرعاملی فرابورس، امیر هامونی مدیر بازار، جانشین وی شد. براساس این گزارش، هامونی دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد بوده و دارای سوابق کارشناس مسئول اداره نظارت بر بورس های سازمان بورس و مدیر عملیات بازار فرابورس است.

به گزارش فارس، درپی قطعی شدن تصمیم مصطفی امیدقائمی به کناره گیری از سمت مدیرعاملی فرابورس و عدم کسب نتیجه در جلب رضایت وی برای ادامه مدیریت، هیئت مدیره فرابورس که چهارشنبه گذشته به نتیجه ای نرسیده بود، صبح امروز تشکیل جلسه داد.

در این جلسه امیر هامونی که یکی از گزینه های جانشینی امید قائمی بود، به عنوان مدیرعامل جدید فرابورس انتخاب و معرفی شد تا اولین مدیرعامل فرابورس (که از وی به عنوان بنیانگذار فرابورس یاد می شود) رسما” خداحافظی کرده و هامونی هم دومین مدیرعامل این شرکت در عمر حدود سه ساله فرابورس باشد.

براساس این گزارش، هامونی دارای مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد بوده و دارای سوابق کارشناس مسئول اداره نظارت بر بورس های سازمان بورس و مدیر عملیات بازار فرابورس است.

با این رویداد درحالی باید منتظر برخی تغییر و تحولات دورنی فرابورس بود که اواخر ماه گذشته هم حسن محمدتبار معاون عملیات فرابورس به کارگزاری بانک ملت رفت تا مدیریت آن را به عهده گیرد. امید قائمی هم مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ های نفت و انرژی را دست خواهد گرفت.


اخبار بورس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.