هانیه توسلی در همایش سیاسی عارف+تصاویر

۰۴ تیرماه ۱۳،

صحبت‌های بهزاد فراهانی در همایش تقدیر از عارف حمایت از روحانی اشک هانیه توسلی را درآورد و او وقتی با شاتر عکاسان مواجه شد، به کار آنها اعتراض کرد و خواست که از او عکس نگیرند.

همایش «تقدیر از عارف، حمایت از روحانی» عصر دوشنبه در هتل پنج ستاره اسپیناس تهران برگزار شد.

بهزاد فراهانی در همایش تقدیر از عارف حمایت از روحانی که عصر دیروز دوشنبه ۳ تیرماه ۹۲ در هتل اسپیناس تهران برگزار شد گفت: ما طلبکار آقای دکتر روحانی نیستیم بلکه ما درس آموختگان فرزانه گرانقدری چون دکتر سید محمد خاتمی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ لایه اجتماعی به اندازه هنرمندان آسیب ندیده است گفت: من به عنوان یکی از اعضای شوراهای مردمی تمایل دارم دغدغه های جامعه هنرمندان را که با مردم نیز درگیر می باشند در اینجا بیان کنم.

فراهانی با اظهار اینکه عصر سانسور تمام شده است گفت: باید این پدیده ضد قانون اساسی یعنی سانسور را از میان برداشت موضوعی که حتی نسبت به فردوسی و سعدی که بزرگان ادبیات ما می باشند سانسور را اعمال می گردد.

وی با بیان اینکه من هر ۵ سال یکبار می توانم تئاتر برگزار کنم گفت: من از آقای روحانی و خاتمی می خواهم اگر مدیری بر ما می گمارند مدیری از جنس خودمان و از جنس خانواده و قبیله خودمان باشد.

فراهانی با اظهار اینکه هنرمندان امنیت شغلی ندارند افزود: با وجود اینکه ما همه خط قرمزها را رعایت می کنیم نباید اینقدر تنگناها در کارهای هنری وجود داشته باشد.

این هنرمندان تئاتر و سینما با بیان اینکه هنر حاکم فرموده دیگر هنر نیست بیان کرد: شغل ما هنوز در مجلس و وزارت کار به عنوان شغل رسمی به رسمیت شناخته نشده است.

فراهانی ادامه داد: ضرورت دارد که شغل هنرمندان به عنوان شغل رسمی به رسمیت شناخته شود و به هنرمندان بعد از سن ۶۰ سال مستمری داده شود.

در این همایش علاوه بر بعضی چهره‌های جریان اصلاحات همچون محمدرضا خاتمی، مجید انصاری، صادق زیباکلام، اشخاص دیگری نیز ازجمله مسعود پزشکیان،‌ پرویز کاظمی،‌ مرتضی طلایی، محمدرضا نعمت‌زاده،‌ جعفر توفیقی، محمد نوری زاد و بعضی نمایندگان اصلاح‌طلب ادوار حضور داشتند.

حضور بعضی بازیگران همچون هانیه توسلی، لادن مستوفی، امیر جعفری، بهزاد فراهانی، رضا بنفشه‌خواه از حاشیه‌های این همایش بود.

هانیه توسلی که در حین سخنرانی بهزاد فراهانی به گریه افتاده بود، وقتی با شاتر عکاسان مواجه شد، به کار آنها اعتراض کرد و خواست که از او عکس نگیرند.

در پایان مراسم بعضی حضار با چهره‌های اصلاح‌طلب عکس یادگاری انداختند.

منبع: فارس


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.