هتاکی نظامیان آل خلیفه iبه مردم؛ مجبور نمودن زنان iبه کشف حجاب

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

یک پایگاه وابسته iبه مخالفان رژیم بحرین از تعدی نظامیان رژیم iبه زنان، ضرب و شتم و مجبور نمودن آنها iبه برداشتن حجابشان پرده برداشته است.

 به گزارش تفسیری گروه وبگردیممتازنیوز، پایگاه الوفاق گزارش تفسیری داد: نظامیان رژیم بحرین در ادامه سیاستهای خود در تحریک احساسات مردم اقدام iبه ضرب و شتم زنان و توهین iبه آنها نمودند.

الوفاق بیان نمود: این خط مشی نشانه انحطاط اخلاقی نظامیانی است که iبه جای حمایت از مردم و کشور در جهتی ایجاد رعب و وحشت و ارتکاب جنایات و نادیده گرفتن ارزشهای انسانی حرکت می نمایند.

پایگاه وابسته iبه مخالفان افزود: تصاویر ویدئویی و دیگر شواهد از افزایش حملات iبه مردم iبه ویژه زنان حکایت دارد. نظامیان رژیم iبه iبهانه تعقیب مظنونین iبه شکل غیر اخلاقی و غیر قانونی iبه حریم منازل تجاوز می نمایند.

الوفاق گزارش تفسیری داد: این صحنه ها خشم مردمی را که همه روزه شاهد اقدامات ضد بشری رژیم می باشند ، برانگیخته است iبه ویژه که این حملات با عرف، قوانین بین المللی که وزارت کشور بحرین مدعی اجرای آن است در تضاد است.

این پایگاه بیان نمود: دیروز نظامیان رژیم با یورش iبه منزلی در منامه ضمن ضرب و شتم زنان الفاظ رکیکی بر زبان آوردند و ضمن ایجاد رعب و وحشت در میان ساکنان آن ساکنان منزل را تهدید نمودند.

الوفاق افزود: نظامیان رژیم همچنین iبه سوی زنی که در خیابان در حال عبور بود بمب صوتی پرتاب و سعی نمودند iبه وی نزدیک شوند که این اوج انحراف اخلاقی نظامیان آل خلیفه را می رساند.

این پایگاه بیان نمود: نظامیان رژیم همچنین هنگام برپایی تظاهراتی که بر آزادی بیان اصرار داشت یک زن بحرینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

همچنین نظامیان رژیم با یورش iبه منزلی در الدراز iبه شکل ناگهانی و غیر قانونی و بدون اعلام پیشی iبه اتاقی که بعضی زنان بدون حجاب در آن بودند وارد شدند.

نظامیان رژیم همچنین از یکی از زنان خواستند که چهره خود را نشان دهد و این زن مخالفت نمود، اما پس از تهدید نظامیان این زن چهره خود را باز نمود اما آنها iبه این مورد اکتفا نکردند و خواستار رویت موی وی شدند با این iبهانه که از بودن وی مطمئن شوند.

الوفاق گزارش تفسیری داد: با وجود مخالفت این زن نظامیان iبه وی نزدیک و او را مجبور iبه باز نمودن بخشی از موهایش نمودند که مشاجره ای میان نظامیان و زنانی که در منزل حضور داشتند درگرفت و نظامیان با لگد iبه جان زنان افتادند.

الوفاق بیان نمود: این حوادث بدون اطلاع مقامات نمی باش و نشانه خط مشی ضد اخلاقی  رژیم علیه مردم است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.