هتک حرمت قرآن کریم از سوی افسر صهیونیست در مسجدالاقصی

۱۳م اسفند ،

یکی از افسران پلیس اسرائیل امروز، ۱۳ اسفند، با حمله به جلسه قرآن بانوان در مسجدالاقصی، گستاخانه به نسخه‌ای از قرآن کریم اهانت کرد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، یکی از افسران پلیس اسرائیل امروز از ورودی باب‌المغاربه وارد مسجدالاقصی شد و با حمله به جلسه قرآن کریم ویژه بانوان فلسطینی که در این مسجد در حال برگزاری بود، با لگد نسخه‌ای از قرآن کریم را به زمین پرتاب کرد.

یکی از بانوان شرکت‌کننده در جلسه قرآن مسجدالاقصی اعلام کرد: ما روزهای یکشنبه هر هفته جلسه قرآن در این مسجد برگزار می‌کنیم و امروز در حین برگزاری جلسه یکی از افسران اسرائیلی با حمله به این محفل قرآنی، نسخه‌ای از کلام وحی را با لگد پرتاب و به این کتاب مقدس اهانت کرد.

به گفته این زن فلسطینی، افسر صهیونیست به این بهانه که باب‌المغاربه محل ورود شهرک‌نشینان صهیونیستی و گردشگران است و بانوان فلسطینی اجازه ندارند از آن وارد مسجدالاقصی شوند، به جلسه قرآن این مسجد حمله‌ور شده و به هتک حرمت قرآن کریم اقدام کرده است.

وی همچنین تأکید کرد: در حال حاضر حالتی از تنش در صحن‌های مسجدالاقصی حاکم است و زنان فلسطینی همچنان در این محل مستقر می باشند.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.