هدفمندی یارانه ها بهترین روش دولت برای توزیع عادلانه ثروت بود

چکیده: استاندار تهران با بیان این که، دولت برای توزیع عادلانه ثروت کشور بهترین روش را در قالب هدفمندی یارانه ها برگزید، گفت: بر خلاف اظهارات بعضی افراد، اجرای هدفمندی یارانه ها ضد تورم است.

ˈمرتضی تمدنˈ با اشاره به این که، ایران اسلامی اکنون در اوج قدرت و اقتدار است، افزود: تهدیدها و تحریم های دشمنان نتیجه عصبانیت و ناراحتی آنها از پیشرفت های ایران است.

وی تاکید کرد: تحریم های دشمنان برای کشور به فرصت تبدیل شده و در حال حاضر کشور در تولید بسیاری از کالاها به خودکفایی رسیده است.

وی با اشاره به تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: تهدیدات نظامی این کشورها جنگ روانی است.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش افزود: ۵۱ طرح ماندگار در بخش های مختلف استان برنامه ریزی شده است و تلاش می کنیم تا پایان فعالیت دولت دهم به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: طرح های عمرانی و خدماتی زیادی در دولت نهم و دهم در استان تهران با اعتباری افزون بر۸۰ هزار میلیارد ریال اجرا شده است.

تمدن خاطر نشان کرد: در راستای خدمات رسانی به مردم ۳۰ هزار میلیارد ریال برای بخش هایی همچون آموزش و پرورش، مسکن، بهداشت و درمان، عمرانی، صنعتی و کشاورزی در نظر گرفته شده است.

استاندار تهران درباره فروش اموال دستگاههای دولتی استان تهران نیز گفت: برای این که فعالیت عمرانی دستگاهها با شتاب بیشتری دنبال شود به دستگاهها اجازه دادیم، اموال غیر ضروری خود را به فروش برسانند و از طریق بودجه اموال فروخته شده بودجه عمرانی خود را افزایش دهند.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.