هدف از برگزاری الکامپ ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان است

۱۳م آذر ،

امسال در حالی نمایشگاه بین المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیکی تهران، هجدهمین دوره خود را سپری می کند که مجری برگزاری آن مجمع تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مجمع تشکل های آی سی تی ایران کنسرسیوم فعالان صنفی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران است که از ۱۳ سازمان، اتحادیه، انجمن و سندیکا تشکیل شده است.

الکامپ هجدهم در سالی برگزار می گردد که به نام سال حمایت از تولید داخلی، کار و سرمایه ایرانی مزین شده و با توجه به محوریت فناوری اطلاعات در توسعه کشور با عنوان فناوری اطلاعات محور توسعه اقتصادی و جامعه دانش بنیان کار خود را آغاز کرده است. الکامپ هجدهم قصد دارد توانمندی های بومی فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به معرض دید علاقه مندان داخلی و خارجی قرار دهد.

هدف از برگزاری نمایشگاه ها اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط بین شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان است این تفکر که چگونه می توان اهداف برگزاری نمایشگاه های بین المللی را با استفاده از تکنولوژی روز در دسترس استفاده کنندگان قرار داده در باشگاه مجازی الکامپ برگزار کننده می تواند با کمترین هزینه یک مجموعه نمایشگاهی را برگزار نماید که هزینه شرکت در این نمایشگاه برای شرکت کنندگان با نمایشگاه واقعی قابل قیاس نبوده و مدت زمان و نوع اطلاع رسانی نیز از هر لحاظ بیشتر از یک نمایشگاه واقعی است.

در باشگاه مجازی الکامپ با استفاده از تکنولوژی روز و اینترنت می توان اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان را برای همیشه و به صورت مجازی در اختیار متقاضیان قرار داد.

سایت باشگاه مجازی الکامپ با توجه به محدودیت های پهنای باند اینترنت و اهمیت عدم بروز اشتباه و نیازهای یک مجموعه نمایشگاهی و اطلاع رسانی طراحی و پیاده سازی شده است.

برگزاری این نمایشگاه مجازی برای شرکت کننده هزینه ای اندک در بر خواهد داشت و سبب کسب درآمد نیز خواهد شد./ز

گزارشی از ریحانه جمشیدی


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.