هدف از شعار “مرگ بر آمریکا” برایت از ماهیت خبیث همه سلطه‌گران است

اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه اصفهان گفت: شعار مرگ بر آمریکا به هیچ عنوان اهانت به مردم آمریکا نیست بلکه این شعار قصد دارد تا ماهیت و خوی سیاستمداران آمریکا و همه سلطه‌گران را مورد هدف قرار دهد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، “حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی تقوی” مسئول نهاد دانشگاه اصفهان پیرامون صحبت‌های برخی شخصیت‌های کشور مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا اظهار داشت: ما به وسیله شعار مرگ بر آمریکا قصد داریم از آمریکا اعلام برایت کنیم که به هیچ عنوان خلاف عرف نبوده و نیست.
 
وی افزود: بعضی از شخصیت‎ها در کشور در کمال تاسف اظهارنظرهایی چون حذف شعار مبنایی مرگ بر آمریکا را به سخنان امام خمینی (ره) ربط می‎دهند، اما نص صریح موضع ایشان در مورد آمریکا و این شعار وجود دارد.
 
مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: امام با کسی تعارف نداشتند و به جرأت می‌توان گفت از لحاظ صراحت گفتار مانند امام سراغ نداشتیم.
 
تقوی با بیان اینکه ما تابع ولایت‌ فقیه هستیم، گفت: اگر روزی امام فرمودند بعضی کارها مانند نوشیدن جام زهر است، این کار از روی درایت ایشان بوده است و در حال حاضر نیز ولی فقیه ما هر تصمیمی بگیرد تابع ایشان هستیم اما در صورتی که از روی احساسات شخصی، حزبی، طیفی و خودسرانه قصد داشته باشیم آب را گل‎آلود کنیم کار درستی نیست.
 
وی عنوان کرد: برایت از مشرکین جزو اصول ماست و به نقل از امام راحل، آمریکا شیطان بزرگ است و پس از سال ۴۲ هر خیانتی به این ملت شده است یک پای آن آمریکا بوده است.
 
مسئول نهاد نمایندگی دانشگاه اصفهان ابراز کرد: آمریکا ۵۰ تا ۶۰ سال خون جوانان این وطن را ریخته است و من نمی‎دانم آیا تشخیص این موضوع که آمریکا شیطان بزرگ است کار سختی است.
 
وی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا به هیچ عنوان اهانت به مردم آمریکا نیست بلکه این شعار قصد دارد تا ماهیت و خوی سیاست‌مداران آمریکا را مورد هدف قرار دهد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.