هدف از طراحی جایزه ملی کیفیت ارتباطات، تشویق نوآوری است

۰۹م اسفند ،

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمود خسروی ˈ روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات،افزود: این مدل ملی جایزه با رویکرد اصلی نوآوری، یادگیری و بر مبنای رضایت مشتریان و با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی و استفاده از علم روز دنیا تدوین شده است .

وی هدف از برگزاری این جایزه را ارتقای کیفیت ارایه خدمات زیربنایی دولت الکترونیک ، انتقال دانش و نهادینه سازی فرهنگ مدیریت کیفیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد.

مدیرعامل زیرساخت ابرازامیدواری کرد، در سالهای آتی با گسترش و تطابق فعالیت های شرکت ها و سازمان های موجود در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر این بخش که زیر بنای توسعه کشور است، در عرصه های کیفیت و تعالی محصول و خدمات باشیم.

خسروی ادامه داد: شکل گیری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۸۹ آغاز و توسط شرکت ارتباطات زیر ساخت که متولی شبکه های مادر مخابراتی است ، اجرایی شد.

دومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با همکاری سازمان ملی استاندارد ایران و با حضور ۴۸ شرکت برگزار شد.

در این دوره سطوح جایزه ملی کیفیت در سه سطح گواهی نامه اهتمام به کیفیت ، تقدیر نامه اشتهار به کیفیت و تندیس تعریف شده و تندیس نیز در سه سطح زرین ، سیمین و برنز سطح بندی شده است.

اقتصام (۳) ** ۱۵۷۹ **۱۵۶۱

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.