هدف از طرح مسکن ویژه کمک به کدام قشر است

چکیده: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه شرایط مسکن ویژه تهران در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود، تأکید کرد: باید مشخص شود هدف از اجرای طرح مسکن ویژه تهران کمک به کدامیک از اقشار جامعه بوده است.

 به گزارش ارانیکو به نقل از خبرگزار ی خانه ملت سید مهدی هاشمی درباره شرایط اعلام شده برای متقاضیان مسکن مهر گفت: شرایط اعلام شده نیاز به بررسی کارشناسی دارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: واریز کردن هر سه ماه ۲۰ میلیون تومان در چهار مرحله‌به حساب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بانک مسکن باید بررسی و کارشناسی شود.

وی با بیان اینکه مسئولان اجرایی طرح مسکن ویژه تهران باید کمیسیون عمران را در جریان جزئیات طرح مسکن مهر قرار دهند، ادامه داد: باید هدف‌گذاری‌های طرح مسکن ویژه تهران مشخص شود و با توجه به این هدف‌گذاری‌ها عمل شود.

این عضو کمیسیون عمران با تأکید بر اینکه مسکن ویژه تهران باید تعریف شود، یادآور شد: کمیسیون عمران قطعا این موضوع را در دستور کار بررسی خود قرار می‌دهد.

واریز کردن هر سه ماه ۲۰ میلیون تومان در چهار مرحله برای تحویل مسکن مهر اولین شرط مسکن ویژه تهران بوده که البته پس از واریز پول در هر مرحله‌ای از پرداخت هزینه مسکن ویژه تهران واجد شرایط نبودن متقاضی محرز شود، از لیست حذف خواهد شد.

همچنین برای مسکن ویژه تهران هیچ گونه وام و تسهیلات خاصی در نظر گرفته نشده است و این موضوع خانه‌دار شدن بی‌خانه‌های تهران را زیر سئوال می‌برد.


ارانیکو – آخرین اخبار و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.