هدف دشمن از توهین به مقدسات ایجاد تفرقه میان مسلمانان است

۱۶اردیبهشت،

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس گفت:هدف دشمنان از توهین به مقدسات اسلامی ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به نبش قبر حجربن عدی، افزود:در واقع بحث برخورد وهابی، سلفی‌ها و تکفیری‌ها با بقاع متبرکه و مزار شریف شهدای راه اهل بیت(ع)، این تازگی ندارد و ید طولانی و مسبوق به سابقه است.

وی اظهارکرد: ما باید سوال کنیم حجربن عدی را کی و چه کسانی به شهادت رساندند و مزار ایشان توسط چه کسانی خراب شد، حجر و یاران با وفایش وقتی از شام خارج می‌شوند به دستور معاویه به شهادت می‌رسد و امروز مزار این صحابه پیامبر(ص)توسط تروریست‌های سوریه و سلفی‌ها و وهابی‌های بدتر از صهیونیست خراب می‌شود که در همان راستای حرکت معاویه‌ گویانه است.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه،بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این یک حرکت طولانی دشمنی با امیرالمؤمنین(ع) و دوستان امیرالمؤمنین است.

حجت‌الاسلام بزرگواری ابراز کرد: این حرکت به حکومت آل‌سعود خبیث، آمریکا، انگلیس و عربستان منتهی می‌شود و توسط گروه‌های القاعده، وهابی و سلفی صورت می‌گیرد که هدف دشمنان از توهین به مقدسات اسلامی ایجاد تفرقه میان مسلمانان است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حرکت مخالف حرکت مسلمانان و اسلام است و می‌خواهند از این حرکت بین مسلمانان تفرقه بیافکنند و خود به خود تمام مسلمانان آگاه این حرکت قبیح را محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری عنوان کرد: این حرکات ضد شیعه و ضد اسلام است و همه از ناحیه آمریکا و صهیونیست است و توسط حکومت آل سعود تغذیه می‌شوند و این‌ها به دنبال جنگ فرقه ای ،طایفه‌ای و مذهبی در خاورمیانه و در بین مسلمانان می باشند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر این‌ها روزی توانسته‌اند بر همه بلاد اسلامی حکمرانی کنند به همین مقدسات و بقاع متبرکه شیعیان توهین می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان و شیعیان بیدار باشند و جلوی این فتنه‌انگیزی‌ها و اختلافات را بگیرند و وظیفه مسلمانان و شیعیان برای جلوگیری از این حرکات، بحث بیداری اسلامی است و پیروان اهل بیت(ع) و امام علی(ع) باید با توجه به مقوله ولایت‌پذیری خود توجه ویژه کنند و ما باید در همین راستا و پیروی از رهبر عزیزمان از دولت و ملت مظلوم سوریه حمایت کنیم که آ‌ن‌ها نتوانند از این جسارت‌ها کنند.

حجت‌الاسلام بزرگواری در پایان اضافه کرد:علمای اسلام و شیعیان و سنی باید به فکر وحدت مسلمین باشند و در این برهه حساس باید در مقابل این حرکات ناشیانه و متحجرانه ایستاد و نباید بگذارند این فرقه‌های ضاله در میان مسلمانان بوجود آید و به اختلافات دامن بزنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.