هدف صهیونیست‌ها از جنگ شکاف میان مسلمانان منطقه است

۰۲م آذر ،

استاد دانشکده فنی انقلاب دانشگاه آزاد تهران جنوب گفت: صهیونیست‌ها با هدف تصاحب افکار عمومی علیه مقاومت و بیداری اسلامی سعی در موج آفرینی در منطقه دارند و از این طریق می‌خواهند ذهن مسلمانان را با به راه انداختن جنگ به سمت و سویی دیگر هدایت کنند.

محمدرضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای شکاف میان مسلمانان در به راه انداختن جنگ در غزه اظهار داشت: مقامات این رژیم جعلی با حمایت آمریکا برای شکاف و تفرقه میان مسلمانان به دنبال تشدید فعالیت‌های خود علیه کشورهای اسلامی‌اند و به نوعی در این آزمون می‌خواهند وحدت مسلمین را بسنجند.

وی به واکنش تسامحی کشورهای عربی مقابل حملات رژیم صهیونیستی به غزه اشاره کرد و افزود: سران کشورهای عرب به سبب وابستگی سیاسی به آمریکا و اسرائیل مجبور به سازش و عدم مقاومت در برابر جنایت‌های این رژیم غاصب می باشند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: صهیونیست‌ها با هدف تصاحب افکار عمومی علیه مقاومت و بیداری اسلامی سعی در موج آفرینی در منطقه دارند و از این طریق می‌خواهند ذهن مسلمانان را با به راه انداختن جنگ به سمت و سویی دیگر هدایت کنند، لذا مسلمین باید بیدار باشند تا گرفتار تنش‌زایی‌هایی دشمن در منطقه نشوند.

استاد دانشکده فنی انقلاب تهران جنوب تصریح کرد: سنجش وحدت مسلمین و تقویت مواضع غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی و اینکه آنها چقدر در سطح جهانی حامی دارند از معیارهای صهیونیست‌ها در به راه انداختن جنگ علیه مسلمانان است.

وی ادامه داد:‌ شهروندان صهیونیستی از اقدامات سرانشان احساس خوف و وحشت دارند و در حال دست و پنجه نرم کردن با بحران‌های داخلی خود می باشند و باید بدانیم که مطالبات داخلی شهروندان صهیونیستی ادامه شرایط جنگ را برای آنان در غزه غیر ممکن می‌سازد.

استاد دانشگاه آزاد تهران جنوب در پایان خاطرنشان کرد: در صورت تداوم جنگ غزه قطعا شاهد تشدید بیداری اسلامی در منطقه خواهیم بود و در این راستا مسلمانان واکنش‌های بهتری باید از خود نشان دهند تا دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.