هدف صهیونیست‌ القای سبک زندگی به ملت‌ها است

۰۱م آذر ،

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه دموکراسی در دنیا تحت اداره صهیونیست‌ها است، گفت: باید مراقب آنچه که از سوی صهیونیست‌ها بر سبک زندگی ما القا می‌شود باشیم؛ چرا که دین اسلام برای تک‌تک مسائل جزئی حرف دارد و نیازی نیست که به دنبال فرهنگ و آداب آنها باشیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، حجت الاسلام پناهیان ظهر امروز در جمع هیئت‌های عزاداری دانشجویی در دانشگاه تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در علم روانشناسی متوجه مسئله‌ای شدند و آن این بود که رفتار انسان‌ها تحت تأثیر افکارشان است و در واقع این افکار می باشند که رفتار را باز تولید می‌کنند و در اینجاست که سبک رفتار اهمیت بسزایی پیدا می کند.

وی در ادامه افزود: امروزه مردم متوجه شدند که باید برای سبک زندگی خود برنامه‌ریزی‌های لازم را به عمل آورند و در این میان طراحان نظام‌های مختلف حقوقی، اجتماعی و اقتصادی در سطح جهانی در حال طراحی مسائلی می باشند که در پی آن مردم را به رفتارهای خاص عادت دهند و اینجاست که انسان‌ها را به برده‌های قدرت تبدیل می کنند.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه دموکراسی در دنیا تحت حمایت و اداره صهیونیست‌ها است، تصریح کرد: باید مراقب آنچه که از سوی صهیونیست‌ها بر سبک زندگی ما القا می‌شود باشیم. چرا که دین اسلام برای تک‌تک مسائل جزئی حرف دارد و نیازی نیست که به دنبال فرهنگ و آداب آنها باشیم.

وی با بیان اینکه نباید برای اصلاح جامعه صرفا تعداد قوانین را زیاد کنیم، اظهارداشت: زیاد کردن قوانین هیچ تاثیری در اصلاح امور جامعه ندارد و مانع رشد انسان به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه غربی‌ها به دنبال یک هدف در اجرای سبک زندگی در میان ملت‌ها می باشند، خاطرنشان کرد: آنها می‌خواهند غیرت دینی را در میان مسلمانان از بین ببرند. این درحالی است که اسلام مقوله حرام و حلال را به ما آموزش می‌دهد.

حجت الاسلام پناهیان در پایان ضمن محکومیت کشتار صهیونیست‌ها در غزه خاطرنشان کرد: کشتار کودکان برای آنها هیچ اهمیتی ندارد و مشکلی با آدم کشی ندارند و با توجه به ارتباط تنگاتنگی که میان آنها با هالیوود درآمریکا برقرار است می‌توان فهمید که آنها به دنبال اینند که از طریق هالیوود سبک زندگی خاصی را طراحی کنند و این درحالی است که مسائلی که در فیلم های خود مطرح می‌کنند در جامعه خود به هیچ عنوان عملیاتی نمی‌کنند بعنوان مثال در اتوبوس‌های دانشگاهی‌شان شاهد جداسازی دختران و پسران دانشجویشان هستیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.