هدیه بحرینی ها به ایران در روز جدایی از خاک ایران

این اولین باری نیست که وزیر خارجه بحرین نسبت به مواضع ضد ایرانی اسرائیل روی خوش و چراغ سبز نشان می دهد. برای مثال سال گذشته پس از حمله انقلابیون مصری به سفارت اسرائیل در قاهره، وزیر خارجه بحرین آن اقدام را محکوم کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، شاهزاده «خالد بن أحمد آل خلیفه» وزیر امور خارجه دو روز پیش، که همزمان بوده با سالروز جدایی بحرین از خاک ایران، هدیه ای به کشورمان تقدیم کرد. هدیه وزیر خارجه بحرین به جمهوری اسلامی ایران، انتشار مقاله ای علیه برنامه هسته ای کشورمان بود.

در همین راستا الوعی نوشت: روزنامه های چاپ سرزمین های اشغالی در شماره روز گذشته خود با انتشار مطالبی در این مورد، بازنشر یک مقاله ضد ایرانی توسط وزیر خارجه بحرین را اقدامی سؤال برانگیز و تعجب آور دانستند.

برای نمونه روزنامه “اسرائیل نیوز” با انتشار مقاله ای در مورد اقدام شاهزاده «خالد بن أحمد آل خلیفه»، نوشت: «مایکل آورین» سفیر اسرائیل در ایالات متحده آمریکا چند ماه پیش مقاله ای درباره برنامه هسته ای ایران نوشته بود و بر ضرورت مقابله با این برنامه و متوقف کردن آن اشاره کرده بود اما وزیر خارجه بحرین یک بار دیگر این مقاله را پس از گذشت چند ماه از انتشار آن، در صفحه شخصی خود در سایت تویتر بازنشر کرد.

این روزنامه صهیونیستی افزود: تمرکز و بزرگنمایی یک مقام دیپلمات عربی، آن هم در سطح یک وزیر خارجه، به مقاله یکی از سفرای اسرائیل، اقدام کمی نیست زیرا چنین کاری سؤال برانگیز است. به نظر می رسد این کار وزیر خارجه بحرین نشان دهنده نارضایتی کشورهای عربی حوزه خلیج [فارس] از برنامه هسته ای ایران است و آنان با این کار تمایل خود برای حمله نظامی غرب به ایران را نشان می دهند.

“اسرائیل نیوز” در پایان مطلب خود نوشت: این اولین باری نیست که وزیر خارجه بحرین نسبت به مواضع ضد ایرانی اسرائیل روی خوش و چراغ سبز نشان می دهد. برای مثال سال گذشته پس از حمله انقلابیون مصری به سفارت اسرائیل در قاهره، وزیر خارجه بحرین آن اقدام را محکوم کرد.

گفتنی است سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا که چندی پیش مقاله خود را در یک روزنامه آمریکایی منتشر کرد، تلاش می کرد افکار عمومی آمریکا را آماده حمله نظامی غرب به جمهوری اسلامی ایران کند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.