هدیه “رسانه مدرن” به “کافه سینما”: رونمایی از نخستین تصاویر خانواده یوسف تیموری و همسر تایلندی‌اش در اینترنت + ویدیوی همراه

کافه سینما- این هدیه “زندگی مدرن” است برای “کافه سینما”. یک گفت‌و‌گوی ویژه تصویری با یوسف تیموری و همسر و فرزند تایلندی‌اش. و در آن یوسف تیموری برای اولین بار از زندگی شخصی‌اش و چگونگی ازدواجش در تایلند می‌گوید. تصاویر این ویدیو را برای نخستین بار در کافه سینما ببینید.

مجله تصویری «زندگی مدرن» شکل تازه‌ای از یک کار رسانه‌ای است که در قالب دی وی دی و در قطع مجلات، قرار است بزودی روی دکه‌های روزنامه فروشی توزیع شود.

این مجله تصویری که حاوی یک دی وی دی است قابلیت آن را دارد که وقتی مخاطب آن را در دستگاه دی وی دی می‌گذارد آن را ورق زده و با انتخاب هر صفحه فایل تصویری آن را ببیند.

سینما، موسیقی، تائتر، ورزش، آشپزی، گردشگری، فناوری و گفت‌و‌گوی ویژه بخش‌های مختلف این مجله تصویری را تشکیل می‌دهد.

مجله تصویری زندگی مدرن همزمان با ایران در کشورهای امارت، مالزی، تایلند، استرالیا و آلمان برای ایرانیان خارج از کشور توزیع خواهد شد و همراه با زیرنویس انگلیسی نیز قابل مشاهده است.

حمید پنداشته تهیه کننده این مجله تصویری است. احسان ظلی‌پور مدیر اجرایی آن و آرش اعلامی و مسعود رفیع‌زاده طراحی داخلی و تدوین آن را بر عهده دارند. خاطره حاتمی نیز نریشن‌های این مجله تصویری را خوانده است.

* ویدیوی ۵ دقیقه‌ای معرفی اولین شماره مجله تصویری «زندگی مدرن» را (در دو کیفیت) در کافه سینما ببینید به اضافه تصاویری از این خانواده هنری:

 

مجله تصویری «زندگی مدرن» / کیفیت معمولی / ۱۲ مگابایت / –> دانلود <–

میزان روشنایی دانــلود

مجله تصویری «زندگی مدرن» / کیفیت مطلوب / ۳۰ مگابایت / –> دانلود <–

میزان روشنایی دانــلود

Tags:


کافه سینما-آخرین اخبار و یادداشت های سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.