هدیه های آنتی ویروس بیت دیفندر به مناسبت رمضان

به مناسبت فرا رسیدن رمضان می توانید تا ۶۰ درصد تخفیف برای خرید آنتی ویروس های بیت دیفندر ۲۰۱۲ و ۲۰۲۴ استفاده کنید . همچنین با راهکارهای سازمانی (آنتی ویروس های تحت شبکه) بیت دیفندر ، دو سال امنیت بیشتر هدیه بگیرید .

در ماه رمضان امسال بیت دیفندر تخفیف ها و هدیه های ویژه ای را برای کاربران خانگی و سازمانی در نظر گرفته است و تمامی مشتریان با خرید از وب سایت در ماه مرداد می توانند در قرعه کشی بیت دیفندر شرکت کنند . 

کاربران خانگی می توانند از تخفیف ۶۰ درصدی و هدیه سه ماهه برای آنتی ویروس پلاس ، اینترنت سکیوریتی و توتال سکیوریتی ۲۰۱۲ و ۵۰ درصد تخفیف برای آنتی ویروس های جدید بیت دیفندر ۲۰۲۴ استفاده کنند . از مهمترین امکانات بیت دیفندر ۲۰۲۴ می توان به پرداخت امن بیت دیفندر ، محافظت کننده USB و سازگاری با ویندوز ۸ اشاره کرد .

همچنین در این ماه توتال سکیوریتی ۲۰۱۲ تک کاربره بیت دیفندر با یک سال اعتبار بیشتر (در مجموع دو سال) و با تخفیف ویژه ای ارائه می شود . 

شرکت ها و سازمان ها نیز می توانند از طرح ۳ = ۲ + ۱ بیت دیفندر برای راهکار های سازمانی (آنتی ویروس های تحت شبکه) استفاده کنند که ۲ سال امنیت بیشتر را به عنوان هدیه رمضان دریافت می کنند . در این طرح راهکارهای سازمانی بیت دیفندر با اعتبار سه ساله و با همان قیمت یک ساله به شرکت ها و سازمان ها ارائه می شود .

برای خرید آنلاین آنتی ویروس های بیت دیفندر و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.bitdefender.ir مراجعه فرمایید . همچنین با آغاز همکاری مشترک بیت دیفندر و انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران در ماه رمضان ، مشتریان گرامی می توانند با خرید از وب سایت بیت دیفندر در پاداش کار نیک کمک به بیماران این انجمن شریک باشند .

شرکت بیت دیفندر در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده است و مقر اصلی این شرکت در کشور رومانی می باشد . بیت دیفندر در آخرین آزمایش رسمی وب سایت AV-Test ، عنوان بهترین آنتی ویروس را از آن خود کرده و جدید ترین محصول بیت دیفندر ، آنتی ویروس پلاس ۲۰۲۴ در اولین ماه انتشار موفق به کسب جایزه از سوی نویسندگان مجله معتبر PC MAG شده است .
 


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.