هدیه پلیس ایران به مردم اروپا!

۱۲م دیماه ،

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف محموله ۲ تنی هروئین در مرزهای شرقی کشور خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را به اروپا ترانزیت کنند که اگر این محموله به مقصد می رسید تعداد بسیاری از مردم اروپا را با خطر مواجه می کرد، این کشف یزرگ هدیه سال نو میلادی پلیس ایران به مردم اروپا است.

ممتازنیوز: سردار علی مویدی روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به عملکرد ۹ ماهه این پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس موفق شدند در این زمان ۳۵۵ تن انواع مواد مخدر از جمله ۶ تن هروئین،۲۷۰ تن تریاک،۳۷.۵ تن حشیش و ۲.۵ تن مرفین کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در این مدت ۴۰ تن مواد مخدر نیز کشف شده که در حال تشخیص نوع آن در آزمایشگاههای پلیس هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام به هلاکت رساندن ۶۵ نفر از سرکردگان مواد مخدر در ۹ ماهه امسال به دست پلیس گفت: در همین زمان ۱۲ مامور در راه مبارزه به شهادت رسیدند.

مویدی از انجام ۱۰۵۰ عملیات برای شناسایی و انهدام باندهای مافیایی خبر داد و افزود: کشف مواد مخدر نسبت به سال قبل هشت درصد رشد داشته است. ضمن اینکه عملیات های پلیس برعلیه باندهای مواد مخدر ۵۰ درصد افزایش یافت.

وی با اشاره به دستگیری ۲۰۰ هزار قاچاقچی و معتاد در سالجاری ، تاکید کرد:۳۰ هزار نفر از دستگیر شدگان در طرح های جمع اوری معتادان براساس ساست های ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر بود. خوشبختانه امسال ۶۰ درصد عملیات ها و دستگیری های پلیس براساس کار اطلاعاتی انجام شده است.

مویدی با اعلام اینکه ۸۰ درصد کشفیات مواد مخدر در مرز و جدار مرز صورت می گیرد، گفت: کشف مواد مخدر در استان های غیر مرزی و مرکز کشور ۳۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا با بیان اینکه حدود ۸۰ درصد از کشفیات پلیس در مرز و جدار مرزی صورت گرفته گفت: کشفیات موادمخدر در استان‌های غیرمرزی و مرکزی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مویدی در باره برخورد با باندهای مواد مخدر گفت: در این مدت هزار و ۷۰ باند متلاشی شدند که افزایش ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد. در این مدت ۱۸۰ هزار پرونده نیز در رابطه با مواد مخدر در این پلیس تشکیل شده است.

کشف محموله دو تنی هروئین در مرزهای شرقی

وی از کشف محموله ۲ تنی هروئین در مرزهای شرقی کشور خبر داد و گفت: قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را به اوروپا ترانزیت کنند. اگر این محموله به مقصد می رسید تعداد بسیاری از مردم اروپا را با خطر مواجه می کرد.

مویدی ادامه داد:هر کیلو هروئین در مرز ترکیه ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد در حالی که پس از ترانزیت در شرق اروپا قیمت هر کیلو هروئین به ۱۵۰ میلیون تومان می رسد. این کشف یزرگ هدیه سال نو میلادی پلیس ایران به مردم اروپا است.

مهر


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.