هدیه یک مستندساز به رهبر معظم انقلاب در شب شاعران!

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
رضا برجی عکاس و مستندساز در دیدار با مقام معظم رهبری سی دی سریال ۳۰ قسمتی «در امتداد غدیر» را با موضوع شیعیان اروپا به ایشان تقدیم کرد.

رضا برجی عکاس و مستندساز که شامگاه روز شنبه ۲۱ تیرماه به دیدار مقام معظم رهبری رفته بود درگفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات این دیدار گفت: در این دیدار ایشان درباره سریال «در امتداد غدیر» که سال گذشته با موضوع زندگی شیعیان اروپا و تلاش آنها برای معرفی چهره حقیقی اسلام و حفظ وحدت با سایر برادران مسلمان کار کرده بودیم، رهنمودهایی را بیان و با ابراز رضایت از تولید این سریال ما را به ادامه کار تشویق کردند.

این عکاس و مستندساز در ادامه افزود: سال گذشته ۱۵ قسمت از این سریال را کار کرده بودیم که در دیداری به ایشان تقدیم کردیم و امسال هم سی دی کل این سریال ۳۰ قسمتی را به ایشان هدیه کردیم.

برجی با اشاره به بیانات رهبری و اظهار رضایت ایشان از تولید این سریال یادآور شد: از بعد از انقلاب اسلامی تاکنون به این موضوع پرداخته نشده بود و در این دیدار مقام معظم رهبری بر تداوم این پروژه تأکید کردند و از ما خواستند که تمرکز خود را روی ادامه این پروژه قرار دهیم.

این هنرمند مستندساز با بیان این که بیانات مقام معظم رهبری برای ما یک شارژ روحی بود ادامه داد: خوشحالم که فعالیت‌های ما توانسته نظر مقام معظم رهبری را جلب کند و ایشان از کارمان رضایت دارند.

وی تأکید کرد: با حمایتهای معنوی مقام معظم رهبری تا یک سال انرژی مضاعفی برای کار داریم، اگرچه علاقه مندیم که هر ماه ایشان را از نزدیک ببینیم. اما با توجه به این که چنین امکانی فراهم نیست، همین دیدارهای سالانه نیز به ما کمک می‌کند تا با انگیزه قوی به کارمان ادامه دهیم.

برجی درباره سریال در امتداد غدیر هم گفت: این سریال در ۳۰ قسمت ساخته شده که از شبکه‌های مختلف کشور نیز پخش شده است و در نمایشگاه قرآن سال گذشته پخش شد.

این مستندساز در خاتمه با اشاره به ادامه فعالیت هایش با موضوع شیعیان گفت: این پروژه را قصد داریم با نگاه جدید دنبال کنیم و اثر متفاوتی را برای سال‌های آینده داشته باشیم.

تهیه کنندگی، تصویربرداری و کارگردانی سریال مستند «در امتداد غدیر» را به طور مشترک رضا برجی و محمود جوانبخت بر عهده دارند.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.