هرج و مرج، نشست پارلمان هند را لغو کرد / دومین متهم تجاوز به دختر ۵ ساله دستگیر شد

۳۱فروردین۱۳،

پلیس هند امروز (دوشنبه) دومین فرد را در ارتباط با تجاوز و شکنجه یک دختر پنج ساله در دهلی‌نو دستگیر کرد. این در حالی است که به دنبال ورود مخالفان دولت به ساختمان پارلمان، نشست مجلس عوام دوبار با وقفه روبرو و در نهایت به وقت دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس هند گفته است که این کودک دوشنبه قبل ربوده و در زیرزمین خانه‌ای توسط دو مرد مورد تجاوز قرار گرفته و به حال خود رها شده است.

یکی از متهمان چند روز قبل دستگیر شده بود. مظنون دوم که بیست و چند سال سن دارد، نیز به کمک اطلاعات دریافتی از دهلی‌نو اوایل امروز (دوشنبه) در شرق هند دستگیر شد.

دهلی نو بالاترین میزان جنایات جنسی را در میان شهرهای بزرگ دارد و آمارهای پلیس حاکی از ان است که هر ۱۸ ساعت یک تجاوز جنسی در هند گزارش می‌شود. وزارت دادگستری هند نیز در این خصوص کند عمل می‌کند. دولت‌ هند نیز اقدامات بسیار کمی در خصوص تامین امنیت زنان و کودکان انجام داده‌ است.

این جنایت مردم خشمگین را برای چهارمین روز متوالی به خیابان‌ها کشانده است. معترضان خواستار استعفای رئیس پلیس دهلی نو می باشند.

مجلس عوام پس از آن که سیاستمداران مخالف دولت وارد ساختمان پارلمان شدند، به وقت دیگری موکول شد. بعضی از این سیاستمداران خواهان بحث در خصوص پرونده تجاوز بودند و دیگران نیز به فساد و دیگر مسائل اعتراض داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.