هرش: احمدی نژاد ۱۲میلیون دلار به من بدهکار است

عصر ایران: یک صهیونیست که در جریان بمب گذاری ۱۹۹۷ حماس در اراضی اشغالی زخمی شده علیه هتل “وارویک ” منهتن نیویورک محل اقامت رییس جمهوری ایران شکایت کرد .
 
رییس جمهوری ایران که قرار است اواخر ماه سپتامبر برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کند هتل وارویک در خیابان پنجاه و چهارم کوچه ششم منهتن را برای محل اقامت خود با هزینه تقریبی شبی ۲۰ هزار دلار انتخاب کرده است .
 
به نوشته روزنامه صهیونیستی “تایمز اسرائیل “-وی و هیات همراهش در طبقه هیجدهم این هتل اقامت خواهند داشت “استوارت هرش “- خبرنگار پیشین اسرائیلی که در سه بمب گذاری شدید یک مرکز خرید در بیت المقدس به شدت زخمی شده بود با طرح شکایت حقوقی مدعی شده است که باید مبلغ رزرو هتل احمدی نژاد به وی تعلق بگیرد زیرا به دلیل همدستی تهران در این حمله وی ۱۲ میلیون غرامت از ایران طلب دارد .
 
وی گفت : احمدی نژاد در هتل وارویک اقامت می کند و هزینه گزافی برای آن می پردازد در حالیکه ۱۲ میلیون دلار به من بدهکار است و آن را پرداخت نکرده است.
 
گفتنی است هرش در سال ۲۰۰۰ به همراه هفت تن دیگر علیه ایران و خسارات ناشی از بمب گذاری های حماس شکایت کردند به گفته هرش بمب گذاری یاد شده که پنج کشته و بیش از ۲۰۰ زخمی برجای گذاشته بود زندگی او را زیرورو کرد.
 
وی باید ۱۲ میلیون دلار غرامت برای جراحات ناشی از حمله دریافت کند که باعت از کار افتادگی وی شده است هرش که پیش از این سربازن نیروی دریایی آمریکا نیز بوده است در برابر خبر اقامت احمدی نژاد در این هتل واکنش نشان داد و گفت : وی با این اقدام به ما می گوید با وجود تحریم ها من هنوز پول دارم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.