هرندی: با علی‌عسگر مذاکره نکرده‌ایم

به نقل از فارس، امید هرندی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در بازی تدارکاتی گفت: بازی خوبی انجام دادیم و اگر امیر قلعه نویی گفته که بهتر بودیم نظر لطفش بوده است.

وی اضافه کرد: تیم ما مشکلی ندارد و فقط از لحاظ زمان دچار مشکل هستیم و تنها دو یا سه بازیکن دیگر می خواهیم. اگر دو بازیکن به ما اضافه شوند می توانیم مدعی باشیم.

سرمربی داماش در پاسخ به این سؤال که بازیکنان خارجی به خدمت می گیرید، گفت: با بازیکن خارجی زیاد موافق نیستم ولی اگر بازیکن خارجی خوب باشد که بتواند برای ما بازی کند و نیمکت نشین نباشد با او مشکلی ندارم.

هرندی در خصوص بازی آینده تیمش مقابل فجر سپاسی عنوان کرد: بازی سختی داریم چون آنها دونده و جنگنده هستند اما نقاط ضعفی دارند. اگر هوای شیراز اجازه بدهد برای کسب امتیاز و شاید ۳ امتیاز به میدان برویم.

سرمربی داماش در پاسخ به این سؤال که آیا تیم شما با توجه به برنامه ریزی در لیگ برتر می ماند یا خیر گفت: زحمت خود را می کشیم واین بسته به مدیریت دارد که تفکراتشان چیست اما در لیگ برتر باقی می مانیم و سقوط نخواهیم کرد.

هرندی در جواب به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه حضور اعضای جدید هیئت مدیره چه تاثیری در روند تیم داماش داشته است، گفت: واعظ آشتیانی و بقیه دوستان به توصیه عابدینی به داماش آمده اند و امیدوارم همه اتفاقات به نفع مردم رشت باشد چون آنها واقعا فوتبال دوست هستند.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا باشگاه داماش برای به خدمت گرفتن حمید علی عسگر با وی مذاکره کرده است، گفت: ما چنین درخواستی نکرده ایم و وقتی بازیکنی با یک باشگاه قرارداد دارد هرگز با او صحبت نمی‌کنیم. عابدینی اجازه نمی دهد وقتی بازیکنی قراردادی با باشگاه دیگر دارد چنین رفتاری داشته باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.