هروی: نگاه بسیاری از مسوولین به دانشجویان نگاهی شعاری است

۱۵م آذر ،

6-796.jpg

نماینده مردم قاینات وزیرکوه با اشاره به اینکه حرکت و تب و تاب دانشجو درجامعه، اصلی مهم به شمار می آید، گفت: دانشجویان مهم ترین ملاک­ شناسایی اندیشه و تفکر می باشند.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: یکی از مهم‌ترین طبقات مورد توجه جامعه دانشجویان می باشند که در واقع آینده جامعه را تضمین و سبب پیشرفت می شوند.

وی افزود: بسیاری از مسوولین نگاهشان به دانشجویان نگاهی شعاری است واین طبقه جامعه مورد توجه ویژه ای قرار نگرفته‌اند.

نماینده مردم قاینات وزیرکوه تاکید کرد: قشر دانشجو آینده مملکت را رقم می زنند و جوانی و فرهیختگی دوشاخصه اصلی نظام اسلامی است که باید به آن ها توجه بیشتری شود.

وی بیان کرد: یکی از شاخصه هایی که خبرگزاری ایسنا را نسبت به دیگر خبرگزاری های استان متمایز کرده حضور دانشجو به صورت فعال در این مکان است که خود سبب غنا و قوت این خبرگزاری شده است.

نماینده مردم قاینات وزیرکوه تصریح کرد: بنای یک رسانه در گرو عناصر فرهیخته ای است که در آن فعالیت می کنند که خبرگزاری ایسنا از رشد و توسعه قابل توجهی برخوردار بوده است.

هروی درخصوص انتظارات مسوولین از خبرگزاری ایسنا عنوان کرد: ایسنا به عنوان شبکه اطلاع رسانی مناسبی است که با اطلاع رسانی گویا و حقایق واقعی به مردم و ارتباط هوشیار و خلاق نسل جوان با حضور در این مکان و ارتباط آن ها با مسوولان می تواند خواسته های مردم و مسوولین را برآورده کند.

وی تاکیدکرد: ایسنا به عنوان خبرگزاری موفق درعرصه خبری بوده که انعکاس مطلوبی از رخدادهای جامعه را انجام داده و توانسته باتکیه برعناصر فعال اطلاع‌رسانی خود رابه روزتر کند.

نماینده مردم قاینات وزیرکوه خاطر نشان کرد: رسالت به عنوان رشته ای از آرمان ها و ایده های مدنظراست که در رسانه ها به عنوان امری حیاتی و ضروری محسوب می گردد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.