هرچه سریع‌تر جلسه شورای عالی مسکن تشکیل شود

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: انتظار می رود رئیس جمهور هرچه سریع تر جلسه شورای عالی مسکن را جهت انجام هماهنگی های بین دستگاهی برای آغاز ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی تشکیل دهد.

به گزارش ممتاز نیوز، محمدرضا رضایی کوچی بیان کرد: در اولین جلسه شورای عالی مسکن مقرر شد تا حداکثر ظرف ۱۰ روز بعد بلافاصله رییس جمهور جلسه بعدی را برگزار کند، اما با گذشت سه هفته هنوز این جلسه از سوی رییس جمهور تشکیل نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: این امر می تواند به تولید مسکن آسیب وارد کند. درخواست بنده از رئیس جمهور این است که به سرعت جلسه شورای عالی مسکن را تشکیل دهد تا کارهایی که بر روی زمین مانده و نیاز به هماهنگی دارد انجام شود.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید هماهنگی بین دستگاه ها از جمله بانک ها، وزارت صمت برای تامین مصالح، وزارت اقتصاد برای زمین هایی که در اختیار دستگاه های دولتی است هرچه سریع‌تر انجام شود تا شاهد تسریع در شروع ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال باشیم.

انتهای پیام/

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. داود چراغ علی:

    یک نفر به این مسئولین وزارت مسکن بگوید که وزارت مسکن وشهر سازی وظیفه اصلی اش شهر سازی و برنامه ریزی شهری ونظارت بر عملکرد شهرداری هاست ؟ با بنیاد مسکن وبانک مسکن و ؟فرق دارد ؟وظایف اصلی را فراموش نکنید ؟متاسفانه دولتی ها بیش تر همان کاری را که راحت تر است فوری انجام می دهند بدون در نظر گرفتن عواقب آتی ؟-ساختن یک میلیون مسکن در بیایان بدون برنامه ریزی برای اشتغال و رفاهیات وخدمات اموزشی ودرمانی و ورزشی وفرهنگی هنر نیست ؟جرات دارید برنامه ریزی کنید جداقل ۱۰۰ هکتار از بافت ها ی فرسوده کلان شهر ها را به یک شهر با اصول شهر سازی مثل اکباتان بسازید ؟مسائل کلان شهرها یکی و دوتا نیست ؟وقتی قیمت اپارتمان نسبت به ۲۰ سال پیش ۶۰ برابر شده است ؟کدام بخش از جامعه می توانند مسکن خرید کنند ؟دولت باید به فکر اساسی برای اقشار کم درآمد وبی درامد باشد نه قوی ترشدن انبوه سازان و ملاکان حرفه ای ؟در بعضی از این شهر ها ؟ فعالان و واسطه ها حداقل ۱۰ واحد مسکن مهر را قبضه کرده اند وازد ست مردم خارج کرده وبا هزار دوز وکلک به نام اقوام خودشان ثبت کرده اند ؟بروید در همین پردیس تهران تحقیق کنید ؟به نام مردم و به کام زالوصفت ها کاری انجام ندهید ؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.