هرگونه بد اخلاقی سیاسی پس از نصایح رهبری خیانت است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ایران > سیاست
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه «پس از سخنان مقام معظم رهبری، بداخلاقی سیاسی خیانت به مردم است» گفت: امیدواریم مسئولان همانند مردم رهنمودهای رهبری انقلاب را فصل‌الخطاب بدانند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی دربارهٔ نصایح رهبر معظم انقلاب به سران قوا، گفت: مسئله بسیار روشن و ساده‌تر از آن است که بخواهیم به دنبال راه‌حل باشیم. چراکه مقام معظم رهبری بسیار شفاف و روشن قضایا را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام جمشیدی با بیان اینکه «باید به میزان افزایش فشار دشمن رفاقت بین مسئولان افزایش یابد» تصریح کرد: مسئولان اگر می‌خواهند در خط انقلاب باقی بمانند باید به راهی که رهبری نشان داده‌اند پایبند باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه «پس از سخنان مقام معظم رهبری، بداخلاقی سیاسی خیانت به مردم است» افزود: قانون باید ملاک رفتارها باشد. یکی از راه‌هایی که سبب شکل‌گیری بد اخلاقی سیاسی می‌شود خودمحوری اشخاص است چراکه بعضی اشخاص خود را حق مطلق می‌دانند در حالی که باید به جایگاه خود و قوانین توجه کنند.

حجت‌الاسلام جمشیدی با تاکید بر اینکه «جامعه‌ای که ولایت فقیه دارد هیچ وقت به بن‌بست نمی‌رسد» خاطرنشان کرد: افکار عمومی دربارهٔ رفتار مسئولان قضاوت خواهد کرد و دربارهٔ اینکه چه کسی ملتزم به قوانین و ولایتمدار است، داوری می‌کند.


RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.