هرگونه تماس تلفنی با عنوان تأمین اجتماعی برای مطالبه وجه کلاهبرداری است

علیرغم هشدارهای مکرر سازمان تأمین اجتماعی و تأکید این سازمان مبنی بر اینکه هیچگاه تماسی از سوی این سازمان برای دریافت وجه در قبال خدماتی از قبیل کارت هوشمند درمان، کارت بیمه طلائی و کارت تکمیلی درمان با بیمه شدگان و بازنشستگان انجام نمی‌شود، متاسفانه در برخی مواقع شاهد فریب برخی از بازنشستگان و بیمه شدگان توسط افراد کلاهبردار هستیم.

هرگونه تماس تلفنی با عنوان تأمین اجتماعی برای مطالبه وجه کلاهبرداری است

به گزارش ممتاز نیوز،  بار دیگر از بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی درخواست می‌شود، توجه داشته باشند که هر نوع تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افراد و یا نمایندگان شرکت‌هایی با عنوان همکاران سازمان تأمین اجتماعی به درب منازل و تقاضای وجه برای ارائه هر نوع خدمتی قطعا کلاهبرداری است و هرگز از سوی این سازمان انجام نمی‌شود.

یادآور می شود، از اسفند سال گذشته دیگر دفترچه درمانی کاغذی تامین اجتماعی صادر نمی‌شود و بیمه شدگان و بازنشستگان با ارائه کارت ملی در تمامی مراکز درمانی خدمات لازم را دریافت می‌کنند و نیازی به ارائه هیچ گونه کارتی نیست. لذا ادعای تهیه کارت با عناوین مختلف برای دریافت خدمات قطعاً اخاذی است و به سازمان تامین اجتماعی ارتباطی ندارد.

بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در صورت مواجهه با تماس تلفنی یا مراجعه حضوری افرادی برای دریافت وجه؛ موضوع را به پلیس و مراجع قضایی اطلاع دهند و برای کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشورت با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با شماره تلفن ۱۴۲۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.