هریسون فورد با ˝پارانویا۱˝ روی پرده نقره‌ای

فروردین ۱۴۰۳

پس از فیلم اکشن ˝۴۲˝

جدیدترین فیلم سینمایی هریسون فورد، بازیگر شناخته شده و مطرح سینمای جهان، با عنوان ˝پارانویا۱˝ با کارگردانی رابرت لاکتیک، از روز ۱۶ماه آگوست ۲۰۲۲ میلادی (۲۵ مردادماه) روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌شود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، تریلر “پارانویا۱” به عنوان تازهترین فیلم سینمایی هریسون فورد در حالی از روز ۱۶ماه آگوست۲۰۲۲ میلادی (۲۵ مردادماه) روانه پرده‌های سینماهای جهان می‌شود، که این بازیگر پیشکسوت و شناخته شده به تازگی فیلم سینمایی و موفق “۴۲” را روی پرده داشته و فیلم‌های سینمایی “تمام کننده بازی” و “آنکرمن: افسانه ادامه دارد” نیز با نقش‌آفرینی این بازیگر در سال ۲۰۲۲ میلادی در سینماهای سراسر جهان اکران می‌شود.

بنابر این گزارش، رابرت لاکتیک که پیش از این فیلم‌هایی همچون “قاتلان”، “حقیقت زشت”، “۲۱” و “هیولای قانون” را در کارنامه سینمایی خود دارد، پارانویا۱ را بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته مشترک جیسون دین هال و برری لوی جلوی دوربین برده است.

به نوشته هالیوودنیوز، “پارانویا۱” دربارهٔ یک پیشنهاد مالی میلیاردی به یکی از کارمندان قدیمی و مورد اعتماد یک شرکت قدرتمند و پولدار برای جاسوسی از رئیس آن کمپانی است که…

هریسون فورد، امبر هرد، لیام همسورث، امبت داویتز، جاش هالووی، جولیان مک‌ماهان، آنجلا سارافیان، کریستین مارزانو، کیوین کیلنر، چارلی هافمیر، مردیت ایتان و گری اولدمن بازیگران درام سینمایی “پارانویا۱” می باشند.

فیلم “پارانویا۱” که صحنه‌های آن در شهرهای پنسیلوانیا و ویندور فیلمبرداری شده، توسط کمپانی‌های گیمونت، درمارست فیلمز و امجاگ پروداکشنز تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.