هر دو طرف مذاکره کننده با حق و عدالت مذاکرات را جلو ببرند

فروردین ۱۴۰۳

نماینده اردبیل، نمین و نیر گفت: به مذاکرات هسته‌ای در ژنو خوش‌بین هستیم و امیدواریم هر دو طرف مذاکره‌کننده با حق و عدالت مذاکرات را جلو ببرند.

کمال‌الدین پیرمؤذن” نماینده اردبیل، نمین و نیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران‌، با اشاره به دور تازه مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ در ژنو، اظهار داشت: باتوجه به اینکه این دور از مذاکرات با تیم تازه مذاکره کننده صورت می‌گیرد امیدواریم نتایج این مذاکرات مثبت باشد.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران، همواره در چارچوب قوانین بین‌المللی فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز خود را انجام داده و می‌دهد.

عضو کمیسیون صنایع تصریح کرد: به مذاکرات هسته‌ای در ژنو خوش‌بین هستیم و امیدواریم هر دو طرف مذاکره‌کننده با حق و عدالت مذاکرات را جلو ببرند.

نماینده مردم اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: باید هرگونه پیش داوری و قضاوت را کنار گذاریم چراکه تیم مذاکره‌کننده کشورمان از حمایت‌های مقام معظم رهبری و مردم برخوردار می باشند.

گفتنی است؛ مذاکرات ژنو در سطح معاونان وزیران خارجه ۱+۵ به همراه کاترین اشتون نماینده ۱+۵ در مذاکرات با ایران و رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نیز تیم مذاکره‌کننده ایران به سرپرستی محمد‌جواد ظریف برگزار می‌شود.

تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران به سرپرستی محمد‌جواد ظریف و سیدعباس عراقچی، معاون حقوقی و بین‌الملل وزارت خارجه، مجید روانچی معاون اروپا و آمریکا وزارت خارجه، امیری نماینده سازمان انرژی اتمی، بعیدی‌نژاد و احتمالا مرتضی کمالوندی در این مذاکرات حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.