هر کیلو خرمای مضافتی ۳۵۰۰ تومان، خرمای زاهدی ۲۵۰۰ تومان

رئیس اتحادیه سراسری فروشندگان میوه و تره بار استان تهران با اعلام اینکه خرمای تازه هنوز وارد بازار نشده است،گفت:میزان قابل توجهی خرمای جهرم از ۱۵ مرداد ماه آینده به بازار مصرف عرضه می شود.
حسین مهاجران  افزود: مقدار زیادی خرمای مضافتی و زاهدی در انبارها ذخیره شده و برای عرضه این محصول درماه مبارک رمضان هیچگونه کمبود و محدودیتی نداریم .
به گفته وی،در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم خرمای مضافتی بین سه هزار و ۲۰۰ تا سه هزار و ۵۰۰ و قیمت هر کیلوگرم خرمای زاهدی بین دو هزار و ۲۰۰ تا دو هزار و ۵۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
مهاجران در عین حال در خصوص قیمت بالای برخی از خرماهای عرضه شده در بازار گفت: بخش کمی از خرمایی که قرار بود به کشورهای هدف صادر شود، به بازار داخل عرضه شده که این خرما با توجه به کیفیت بالا و نوع بسته بندی با قیمت بالاتری به فروش می رسد.
به گفته وی، این خرمای صادراتی در حال حاضر به قیمت پنج تا پنج هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. عادل دهواری:

    فروش خرمای مضافتی صادراتی درجه ۱

    فروش عمده بهترین و با کیفیت ترین خرمای مضافتی ایران
    شرکت دهواران این اطمینان را به شما می دهد که عمده فروشی در این شرکت کمترین قیمت را نسبت به بازارهای خرده فروشی و عمده فروشی موجود در داخل و خارج از کشور با بالاترین بهداشت و کیفیت بی نظیر را به شما ارائه می دهیم.
    خرما میوه ی مقوی و انرژی زا است که دارای مواد معدنی از قبیل به آهن، پتاسیم، روی، منگنز، و ویتامین های B و E دارد که خرما می تواند سیستم ایمنی بدن را از سرطان های روده و معده محافظت کند.
    ما قادریم محصولات خود را بدون هیچ گونه واسطه ای مستقیم از کشاورز بدست شما برسانیم.
    ۰۹۳۹۸۸۷۶۲۴۱
    قیمت : کیلویی ۴۷۰۰ تومان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.