هزار و دویست عمل جراحی طی یک سال در تبریز

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت : طی سال قبل هزار و ۲۰۰ عمل جراحی و ۶۰ هزار بیمار سرپایی در بخشهای دولتی و خصوصی تبریز تحت درمان قرار گرفته اند.

دکتر سعید پناهی رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور در گفتگو با خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با پیشرفت قابل توجه علم پزشکی در حال حاضر نیازی به انتقال بیماران به مراکز شهرها و یا کشورهای دیگر نداریم گفت : درحال حاضر قابلیت های بسیاری در شهرهای مختلف ایجاد شده است.
 
وی با بیان اینکه استان آذربایجان شرقی در حوزه همه رشته ها رشد قابل توجه ای داشته است یادآور شد : در حال حاضر برای درمان کلیه بیماریها امکانات لازم دراین استان فراهم شده است به طوری که پیچیده ترین اعمال جراحی توسط متخصصین و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته پزشکی انجام می شوند .
 
 دکتر پناهی با اشاره به رشد تعداد مراجعین به مراکز درمانی طی سال جاری اظهار کرد :  طی سال قبل هزار و ۲۰۰ عمل جراحی و ۶۰ هزار بیمار سرپایی در بخشهای دولتی و خصوصی تبریز تحت درمان قرار گرفته اند که این تعداد ، امسال نسبت به سال قبل رشد داشته است.
 
رییس شورای عالی نظام پزشکی کشور در پایان خاطرنشان کرد : روشهای غیر تهاجمی برای شناسایی بیماران قلبی و مغزی از جمله روشهای نوین جامعه پزشکی می باشند که در این عرصه ، مرکز سیتی آنژیو تبریز به اولین دستگاه سیتی آنژیو مجهز شده است ./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.