هزار و ۷۰۰ اثر به جشنواره ملی مسجد و سلامت اجتماعی ارسال شد

‘حسن بابایی’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۰۰ اثر در بخش مقاله علمی، ۱۵۳ اثر در بخش شعر، ۱۳۱ اثر در بخش خاطره نویسی، ۱۴۶ اثر در بخش فیلم نامه و ۱۰۵ اثر در بخش نمایشنامه به دبیرخانه ارسال شده است.

وی گفت: همچنین در بخش عکس ۱۳۰ اثر، فیلم ۱۴۸ اثر، طراحی، نقاشی و گرافیک ۱۷۰ اثر، گزارش تصویری و مکتوب ۱۴۰ اثر، داستان کوتاه ۱۶۹ اثر، وبلاگ نویسی ۱۱۵ اثر و انیمیشن و بازی های رایانه ای هم ۴۰ اثر ارسال شده است.

وی افزود: این جشنواره در چهار بخش ‘مسجد، تقویت باورهای دینی و سلامت اجتماعی’، ‘مسجد، ارتقای فرهنگ و آگاهی سلامت اجتماعی’ ،’مسجد، مشارکت اجتماعی و سلامت اجتماعی’و ‘ مسجد، خانواده و سلامت اجتماعی’ در روزهای ۲۴ و ۲۵ خرداد ماه جاری در سنندج برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این جشنواره در قالب مقالات علمی، ادبیات، فیلمنامه، داستان کوتاه، عکس، طراحی، نقاشی، گرافیک، گزارش تصویری و مکتوب، وبلاگ ‌نویسی، انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای و فکری برگزار می شود.

دبیر جشنواره ملی مسجد و سلامت راهکارهای جذب جوانان به مسجد، مدیریت فرهنگی مسجد و راهکارهای تقویت کارکرد آن در ارتقای تقویت روحیه دینی باوری افراد، نقش امامان جماعت در هویت یابی، نوع دوستی و همبستگی اجتماعی را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی افزود: تبیین نقش مسجد در زندگی فردی و اجتماعی و جایگاه آن در تحقق برنامه های حوزه اجتماعی و بررسی نقش اعتقادات دینی در کج روی های اجتماعی از دیگر اهداف این جشنواره است.ک/۳

۷۳۴۸// ۶۴۰۵۳۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۳۱۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.