هزینه‌های بافت فرسوده در بودجه ۹۳ تهران لحاظ شود

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/عضو شورای شهر تهران خواستار تدوین بودجه سال آینده شهر پایتخت با لحاظ کردن هزینه‌های مناطق بافت فرسوده تهران شد.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) محسن سرخو عضو شورای شهر تهران با اشاره به خطر وجود تعداد بسیار ساختمان‌های قدیمی در بافت فرسوده تهران اظهار کرد: ساختمان قدیمی و فرسوده این مناطق خطرساز می باشند و به همین سبب باید برای پایداری آنها فکر اساسی کرد.
محسن سرخو در پانزدهمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای شهر تهران عنوان کرد: متاسفانه بافت فرسوده برای شهروندان تهران دردسرساز شده است.
او تصریح کرد: باید برای بافت فرسوده فکر اساسی کرد؛ چراکه خطر شهروندان را تهدید می‌کند.
او پیشنهاد داد: شورایاری‌ها قبل از اینکه بودجه سال ۹۳ در شورای شهر به تصویب برسد مشکلات و درخواست‌های خود را به شورای شهر ارائه کنند تا ما‌ آنها را لحاظ کنیم.
در ادامه جلسه احمد مسجد جامعی رییس شورای شهر نیز با تاکید بر اینکه شورای شهر مصوبه‌ای را به تصویب رسانده است که نماینده شورایاری‌ها در زمان بودجه نویسی شهرداری‌های مناطق در جلسات حاضر شوند، گفت: این اشخاص با حضور خود موانع و مشکلات محلات خود را به اطلاع شهرداران مناطق و نواحی می‌رسانند.
محسن پیرهادی دیگر عضو شورای شهر نیز تاکید کرد: تعامل شورای شهر و شورایاری‌ها در لحاظ کردن مشکلات آنها در زمان بودجه نویسی مشکلات را برطرف می‌کند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.