هزینه گرفتن عدم سوء پیشینه اینترنتی در سال ۹۸

تعرفه هزینه دریافت گواهی عدم سوء پیشینه در سال ۹۸ به این شرح اعلام شد. توجه داشته باشید که پرداخت هزینه های گرفتن عدم سوء پیشینه اینترنتی، عابر بانک و یا واریز فیش بانکی مورد قبول دفاتر پلیس در سراسر کشور نیست و می بایست کارت خوان مستقر در شعبه استفاده نمود.

پرداخت ۷۵ هزار ریال به نام نیروی انتظامی
پرداخت ۲۰۰ هزار ریال به نام ذیحسابی دادگستری تهران

در حال حاضر امکان دریافت گواهی عدم سوء پیشینه به صورت اینترنتی فراهم نمیباشد و برای ثبت نام فقط میبایست به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایید.

(این خدمت درحال حاضر فقط در دفاتر پلیس +۱۰ تهران بزرگ، کرج، مشهد، اصفهان، اهواز، ارومیه، یزد، کرمان، قم، رشت، کرمانشاه ارایه می‌شود)

سایر هزینه های گرفتن عدم سوء پیشینه

توجه: در صورت نیاز به نسخه دوم و سوم گواهی عدم سوء پیشینه می‌بایست هزینه آنرا که ۱۵۰،۰۰۰ ریال (پانزده هزار تومان) است را از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر پرداخت کنید.

هزینه دریافت گواهی تشخیص هویت اتباع خارجی در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی با احتساب هزینه پستی در سال ۹۸ ، ۱۸۷ هزار ریال اعلام شده است.

اگر قصد ارائه گواهی عدم سوء پیشینه به سفارتخانه های مختلف در تهران را دارید، می بایست همین مدرک را توسط مترجمان رسمی، ترجمه کرده و سپس ممهور به مهر وزارت خارجه و دادگستری کنید تا اعتبار بین المللی داشته باشد.

اگر برای دریافت گواهی عدم سوء‌ پیشینه جهت ارائه به سفارتخانه ها مراجعه می کنید، توجه داشته باشید که اصل گذرنامه و رونوشت صفحه اول گذرنامه شما، هنگام ارائه مدارک ۵ گانه الزامی خواهد بود.

هنگام انجام فرآیند گواهی، از شما انگشت نگاری می شود که با دستگاه این کار انجام شده و اگر مغایرتی داشته باشد، در فرآیند دریافت و صدور گواهینامه، تاخیر ایجاد می شود.

کلیه دفاتر انجام امور خدمات گواهی عدم سوء پیشینه، طبق اعلام پلیس، حق انگشت نگاری از افراد بالای ۷۰ سال را ندارند.

اگر سن شما بیشتر از ۷۰ سال است و در تهران سکونت دارید، برای انگشت نگاری، می بایست که به اداره سجل کیفری دادسرای تهران: خیابان انقلاب- روبروی دانشگاه تهران- خیابان ۱۲ فروردین- ساختمان تبریز چی مراجعه کنید.

اگر سن شما بیشتر از ۷۰ سال است و در خارج از تهران هستید، به دفاتر پلیس آگاهی شهر محل سکونت مراجعه کنید.

اتباع خارجی جهت دریافت گواهی تشخیص هویت در تهران، می بایست به پلیس مهاجرت و گذرنامه ناجا،‌ واقع در خیابان دکتر شریعتی، نبش خیابان معلم، پشت فروشگاه اتکا مراجعه کنند.

اگر اتباع خارجی و خارج از تهران هستید، برای دریافت گواهی تشخیص هویت، به اداره اتباع خارجی ناجا در استان محل سکونت مراجعه کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.