“هستی مهدوی” در مورد نقشش در مادرانه می‌گوید

گردآوری توسط گروه سینما و تلویزیون ممتازنیوز

دسته بندی : گالری عکس بازیگران زن

هستی مهدوی‌فر بازیگر ایرانی در گفت‌وگو با برنا، پیرامون نقشش در سریال «مادرانه» گفت: در این سریال ایفاگر نقش رها، دختر لعیا زنگنه هستم، رها بعد از جدایی مادر و پدرش با مشکلاتی مواجه می‌شود که به نوعی روند زندگی او را تغییر می‌دهد.

هستی مهدوی در مورد نقشش در مادرانه می‌گوید
هستی مهدوی اضافه کرد: نوع زندگی این کاراکتر باعث می‌شود تا مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار و بسیاری با آن همذات پنداری کنند چرا که او یک دختر دبیرستانی است که بعد از جدایی پدر و مادرش از هم و پر کردن خلا عاطفی با پسری به نام فرزاد آشنا می‌شود که این آشنایی باعث بروز مشکلات و مسائلی برای او می‌گردد. او در نهایت رها مجبور می‌شود برای حل آن مبارزه کند.

او در مورد چگونگی نزدیک شدن به کاراکتر رها تصریح کرد:خوشبختانه شباهت‌های رفتاری که بین من و رها وجود داشت باعث شد که بتوانم به راحتی با او ارتباط برقرار کنم. تنها تفاوتی که میان من و رها وجود داشت، مشکلی بود که در اواسط سریال برای او رخ می‌دهد، به همین خاطر تصمیم گرفتم در این زمینه از افراد متخصص کمک بگیرم تا راحت‌تر بتوانم خودم را به این نقش نزدیک کنم.

مهدوی‌فر در پایان اظهار داشت: در سریال «مادرانه» با گروهی حرفه‌ای کار کردم که برای من شرایط دشواری را ایجاد می‌کرد، امیدوارم این اثر با استقبال مخاطبان مواجه شود.

جدیدترین عکس هستی مهدوی, رها در مادرانه, سن هستی مهدوی, فیلم‌های هستی مهدوی, نقش هستی مهدوی در مادرانه, هستی مهدوی, هستی مهدوی و همسرش, هستی مهدوی‌فر
تاریخ تاریخ : ۲ مرداد تعداد تصاویر تعداد:
بدون نظر


گالری عکس بازیگران و هنرمندان | آریا پیکس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.